Var till BM igår och kontrollerade proteinet igen - det var oförändrat, både mängden protein och trycket så det blir till att fortsätta en gång i veckan och kolla för att snabbt se en ev. stegring av värden... 
Ställde mig på vågen igår och den visar -1 kg - det var exakt likadant då jag väntade dottern, gick ner först och sedan upp endast 6 kg så jag håller tummarna för det samma nu...
Känner att röven har krymt och det tackar vi bara för och hoppas att det fortsätter i den här takten (så länge Pyret växer och mår bra..
)
Är så trött så trött mest hela tiden, fler som är det ?
Igår la min hjärna av förresten, skulel ta mopeden till jobbet, åkte och effter halva vägen, drygt 8km mitt ute i skogen dog den varpå jag ringer min sambo och skäller på honopm för att han inte servat den ordentligt och ber han komma och hämta mig...
...han kom, tittade på mopeden, försökte starta den och sen tittade han på mig och frågade om jag inte hade några planer på att slå på reserven när bensinen tagot slut...
IQ Fiskmås, och jag är inte ens blond...
Men jisses vad blåst jag kände mig, men alla på jobbe4t fick sig ett gott skratt i alla fall... 
Imorgon bär det av till Stockholm och min sambos syster där vi ska hämta BabyWatchen och spjälsängen till Pyret...
Och så går jag in i v. 28 imorgon - känns riktigt gött!!!