bebis juli 2011 =)
Åh, får jag vara med!? Tycker oxå den stora Juli tråden är lite jobbig en dag på jobbet och man har 150 sidor att läsa ikapp, typ...
Har BF 9 Juli, mitt andra barn (dotter född 04) och min sambos tredje barn (söner födda 95
Åh, får jag vara med!? Tycker oxå den stora Juli tråden är lite jobbig en dag på jobbet och man har 150 sidor att läsa ikapp, typ...
Har BF 9 Juli, mitt andra barn (dotter född 04) och min sambos tredje barn (söner födda 95
Arbetsmyra: Såg nu att inte hela inlägget kom med sist...:) Ja, det är vårt första (och enda...
) gemensamma - min sambos söner är födda 95
Och 99, så det blir en sladdis för oss båda...:) Hur gamla är era sedan innan?!
Hemma med en sjuk dotter så jag passar på att kika in lite - det hinns knappt med annars - fina bilder ni lagt ut alla...
Kände knappt Pyret på hela dagen igår och hann tom bli lite orolig -- det fick jag bittert ångra senare när vi hade APT och hälsoföreläsning i tre timmar efter jobbet - sittandes på en j*la pinnstol tränade Pyret till Gymnastik OS där inne så jag knappt kunde andas emellanåt och var tvungen att resa mig flera gånger för att inte få ont, lite lätt pinsamt med 40 andra och en föreläsare i en pytte liten matsal, de måste ha trott att jag hade ryck elelr nått så som jag försökte sitta bekvämt på stolen ömsom var tvungen att sträcka på mig...
Annars tycker jag det just nu känns ganska tråkigt att vara gravid - mår kanon, magen syns knappt (2:a barnet, 3:e graviditeten) soch jag är snart i v. 22, nu vill jag ha sommar och bebis....
...är det bara för mig som tiden går så sjukt långsamt just nu???
Imorgon ska vi hämta vår vagn som vi har köpt förresten, de ringde igår att den hade kommit... ![]()
Jag har moderkakan i bakvägg och minns inte riktigt när jag började känna buffar men tror det var kring v. 16-17, är i v. 22 nu och känner det dagligen, jag har svårt att känna det på utsidan (eftersom jag ju samtidigt känner det från insidan och då inte riktigt vet vart jag känner det...
) men min sambo och de två yngsta barnen har kännt Pyret försöka bryta sig ut, första gången förra veckan och nu varje kväll...
Mitt Pyre är super aktivt mest hela dagarna - på jobbet känner jag det dock inte lika mycket som hemma, antagligen för att jag koncentrerar mig på annat då, men om kvällarna tränar h*n till gymnastik OS...
Idag har jag och min dotter haft en egen dag i stan - Sushi, massa glass och shopping har det blivit - mest till henne men hon ville absolut shoppa till Pyret oxå så det blev tre bodysar (2 rosa och en blå för hon har bestämmt att det är en lillasyster...
), två pyjamasar (svart/vita), en dress med byxor & tröja som det står I <3 Dad på på bröstet (jag försökte verkligen få henne att ta en som det stod Mum på men icke sa nicke...
), två små mössor och säkert nått mer, jag tror vi har allt vi behöver i stl. 50 nu så nu är det dags att avancera till 56...
Vagenn hämtade vi förresten ut igår också - så fin så fin... ![]()
Rosenknopp; Ja, det är mysigt - allra helst då våra barn är då stora så det går faktiskt att släppa lös dem å shoppa till Pyret...
Vi köpte en BabyTravel Amsterdam, den passar oss perfekt...:)
Är hemma och är sjuk med feber så jag kanske hinner eller orkar ta lite bilder imorgon så kan jag slänga ut dem här...:)
Måtten på bilderna är inte måtten på bebisarna utan inställningarna på Uljapparaten...:)
Har tagit lite bilder idag men orkar inte slå på datorn så jag lägger in dem imorgon eller nått..
När vi var på ultraljud så sa BM att de kan inte se närmare än +- 5 dagar så vi som hade BF 6:e först och "bara" blev flyttade till 9:e sa hon att det kunde vara lika rätt, de gör det mest som ett riktmärke så en dag hit eller dit kvittar nog egentligen...:) Jag har tänkt tanken själv att köra på den 6:e men eh, den kommer när den kommer i alla fall...;)