• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Kiira

Hur tusan kan ja ha glömt hur de känns när värkarna kommer! har sjuka sammandragningar o kan ju inte avläsa om de är förvärkar ellerom de är rikiga värkar. sambon får panik på mig o ja vägrar åka o kolla förens ja är säker på vad de är för något!

har ja ännu likadant vid 20 då blir de nog o ringa fl.. rackans.  har 16 mil enkel väg till bb, därför vill ja verkligen inte åka i onödan.

trevlig fredag på er! själv väntar grillen me gotti gott o sen fick ja inspiration att baka kakor =)

• Ofeigur
    Ts Mamma skrev 2011-06-17 12:18:08 följande:
    v.38 idag - men nu har det vänt, klart jag vill ha ut Pyret å "slippa" vara preggo men just nu har jag inte tid att föda barn....:P

Imorgon ska Skrutt hämtas hem från sin Pappa, på måndag börjar min sambo på sitt nya jobb, ska dessutom ha Skrutta bästis hemma hela dagen å har lovat att åka in till stan med dem å äta lunch, sen är det midsommarhelg med gäster å så ska vi hjälpa ett par kompisar att bygga altan sen sen 1:à Juli ska vi ha gäster igen å min sambo och hans äldsta son ska på Maiden på Ullevi - så nu får h*n allt stanna där inne...:P

Men jag tror att jag kan sätta mitt liv på att h*n prickar något av dessa datum med bravur, säkerligen midsommar eller Maiden...:)
    Känner precis som du. Klart hon kommer pricka in midsommar när hela släkten är här hos oss =)
  • Ts Mamma
    Ofeigur skrev 2011-06-17 16:52:35 följande:
    Känner precis som du. Klart hon kommer pricka in midsommar när hela släkten är här hos oss =)
    Ja, de har ju en tendens att inte göra som man vill direkt, varken i magen elelr utanför...;)
  • Annaliz

Hur har det gått för dig Kiira?

• Kiira
    Annaliz skrev 2011-06-19 07:49:18 följande:
    Hur har det gått för dig Kiira?
    sjuka sammandragningar så fort ja gör något, men ja envisas me att stanna hemma. såhär har ja inte haft de de andra två gångerna. de har börjat me att slemmis har gått o ca 3 dygn senare  har bebisen ploppat ut =)
     vill ju ha de likadant igen för då vet ja ju när de är på g.
    Ska till bm i morgon för vanlig kontroll o hinnsvepning.. ska bli intressant o se hur mycket bebis(livmodern) lagt på sig på sf kurvan  

hur går de för er andra?  
  • Mottis

Hej! Här vill jag vara med. Om Man får ;) Har BF 7 Juli med tredje barnet. Spännande och se om man får gå över för första gången med tredje? hur verkar det för er som väntar tredje?

• Bebbe011

Hej hej!

Nyhemkommen från förlossningen där vi legat 2dagar igen för dropp!
    Hade 2min mellan värkarna och dom ville inte att bebisen skulle komma ännu...
    Så nu får vi se om bebis får för sig att komma igen, då sa läkaren att vi inte skulle stoppa
    mera eftersom bebis vill ut av en anledning, har stoppats två gånger nu så det känns ju som
    att denna bebis inte kommer bf datumet 27juli! Men vi får se!

Hur går det för er andra?

• Ofeigur

Här är det lungt som gatan. Händer inte mkt tyvärr. Ngn sd här och där men dom gör inte så ont. Full fart i magen och jag tror hon kommer ut överallt snart haha Hon verkar må bra iallfall=)

• Mottis

Lungt här också. har massa SD och lite förvärkar men inget händer. men det är ju ett tag kvar :) men man längtar ju ihjäl sig ;)

Svar på tråden bebis juli 2011 =)