**Den stora feta LCHF-tråden**
RebornEve: Wow!!!!
RebornEve: Wow!!!!
Här blir det räkcocktail till förrätt, oxfile med två såser till huvudrätt och cheesecake till efterrätt, det kommer vara hasselbackspotatis till huvudrätten men jag ska inte äta av den, i övrigt är resten LCHF. De andra kommer att dricka vin och bubbel men jag tänkte festa loss med Pepsi Max
Jag har verkligen kommit igång igen och vill inte sabba något nu, har ju årsdag med LCHF den 9/1 och vill att resultatet ska vara bra då
4 av de 5kg jag gick upp är nu borta , det gick på 5 dagar!!! Kan ju säga att det blir LCHF för hela slanten idag/ikväll
Ett riktigt gott nytt år önskar jag er alla!
Joje, vad tråkigt, men hoppas att du fixar ätandet, hämta så mycket stöd du kan här!
Lokes mammi: Snyggt!
Jag och sambons dotter åkte till gymmet förut, det var bara vi där, gissar att det var sista gången på länge det var så, nu kommer väl snart alla som ska börja sitt nya liv
Känns oerhört gott att vara igång igen
Trötter: Läs Matrevolutionen av Andreas Eenfelt så får du en större förståelse till varför man äter som gör med LCHF
Jag har nu kommit på en nackdel med LCHF... Jag har blivit en shopoholic
Var i stan i ett helt annat ärende, kom hem med en skinnjacka ett par byxor, ett linne och två träningstoppar. Kom på mig själv med att gömma inköpen innan sambon kom hem, för i morgon kommer paket med kläder jag beställt på nätet, får ta något nytt plagg då och då så han inte märker det