• EEE

**Den stora feta LCHF-tråden**

stjierna skrev 2012-05-18 08:18:09 följande:
    Idag är jag glad! Har en kjol i strl 42 (!!!!) och tröja i L! Inte 46 och tajt XL! :D

Underbart!Skål
  • EEE
    Hon den där skrev 2012-05-18 09:06:48 följande:
    Fan jag vägde mig idag och då vägde jag 100,8kg

Men men jag får vara nöjd med att min gubbe ser skillnad och överöste mig med komplimanger igår   
    Härligt med komplimanger! Stirra inte dig blind på siffrorna även om jag förstår att de flesta vill ha stort Minus på vågen.
  • EEE

6:e dagen med fakir idag och jag är så  nöjd med -1,2kg! Gårdagen blev sådär matmässigt.

Var i väg och klippte mig och blev bjuden på nescoffé(stavning),drack det svart och lät juicen och tårtan stå. Efter det åkte vi till svärmor där jag åt lite av en kåldolme som jag upptäckte innehöll lite ris, lämna den och åt enbart kyckling utan fett till. Ingen "perfekt fakir-dag" men ändå inom UFO-ramen. Det är verkligen svårt med fakir när man inte är hemma.

Före klippningen bad jag mannen att ta en bild på mitt relativt långa hår(tänkte klippa mig rejält men fega ur) .
    Fick en chock över hur enormt fet  jag såg utöver rygg, axlar och armar ??? Fattar inte, bilden matchar inte min vikt liksom. Bilden skulle kunna vara jag när jag var höggravid och vägde som mest liksom. Hua! Får bli mer träning så fort jag kan, mina fogar spökar.

• EEE

Dag 7 på fakir och i morse visade vågen +0,2kg, inte hela världen men himla trist när man äter strikt. Blev nog åter igen lite väl mycket proteiner igår. Imorgon ska jag äntligen få äta sallad och annat gottis som jag avstått under en veckas tid. Detta var riktigt tufft och tror att jag ska köra Boost variant med fakir i veckorna och vanlig lchf under helgen.

Ser redan fram emot morgondagens frukost och ska verkligen njuta av den! 

• EEE

Jag uppskattar också vanlig lchf-mat efter envecka med fakir. Att få äta lite sallad idag var nog dagens höjdpunkt!

Stijerna: Häll kanelen i filtret! 

• EEE

Är det fler som har problem med automatisk inloggning? Jag måste numer gå in på mejlen för att hämta mitt löseord. Irriterande!

Sedan jag sluta med fakir har jag gått upp i vikt igen. Jag hoppas bara jag samlar vätska och att det inte är fett. Känns väldigt trist att nästan vara tillbaka där jag började och så har man avstått från en massa gott i en vecka för ingenting. Nu är jag förkyld och orkar inte vara så hård mot mig själv så jag fortsätter med vanlig lchf. Som det inte är illa nog så har jag fått sån jäkla skoskav efter pw till och från dagiset så nu kan jag inte "träna" alls.

• EEE

tiiitti:  Hur länge har du kört fakir? Jag körde 7 dagar och redan 2 dagar efter hade jag ökat lite.

• EEE

Jag gick ner 1,2kg ochhar nu gått upp 0,8kg av dem. Sedan i söndags har jag ätit normalt igen.

Något som är smått irriterande är att jag tappa mina sista kilon med lchf efter min första graviditet, på en månad!!! Jag gjorde inte ens rätt kan jag lova men nu efter barn nummer två och när jag gör rätt och är påläst blir det inte alls som jag önskar! Grrr... att det kan skillja så från då till nu.Kräks  

• EEE

Jag fuskar inget och har knappt gjort det sedan min start i januari. Blir sjukt less på detta men känner ändå ingen lust för att ge upp och slänga i mig onyttigheter.

Håller med om att det är svårt med fakir när man inte är hemma och kan fixa i ordning sinegen mat.    

Härligt med lite peppande ord! Vill bara bli frisk nu, köra järnet på crosstrainern och bli snygg och"smal"! Haha    

• EEE

Hej gott folk! Har inte varit inne på ett tag. Hoppas alla mår fint här inne!

Vad har jag missat? Läste något om blodgrupp 0?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**