**Den stora feta LCHF-tråden**

Gomorron tråden här har vi bakstuga idag har hiottat ett recept på börd jag tyckte lät smaskens http://www.lchf-recept.se/super-gott-lchf-brod/ sen bakas det frökex som jag bara älskar..
Sen blir det en LCHF kladdkaka för det har sonen bestämt...
Frukosten bestod idag av två ostrullar och två rejäla äggmjölkslatte mätt som en plätt minst sagt så nu kommer jag stå mig tilllångt in på lunchen..
Härligt...
Jag älskar crosstrainern den har varit min stora hatkärlek länge men är numer en ren kärlek känner mig lika stolt varja gång jag övermannar den och orkar längre på mitt favorit hillspass
Jag hatar att köra "utan program" gjorde detta från början men ett par gången men insåg att för mig passade det bättre att få köra korta pass på varierat moststånd (hills) av att bara stå och trampa blev det tråkigt och enformigt gillar intervallträning hur som helst och det blir lite så när manfår blandat litet och stort motstånd..Häftigt att se också hur snabbt man får igen kondis och vilopuls efter bara ett par gånger
Japp men jag har endast en liten skvätt "mjölk" i mitt kaffe som dessutom är nescafe på kokande vatten så 70 grader håller den garanterat i mer än en minut gånger två