**Den stora feta LCHF-tråden**

Fy fan. Igår bakade svärmor kanelbullar till barnkalas vi ska ha idag och jag kunde inte låta bli. Och nej, jag åt inte en eller två, jag tryckte i mig 4 st på raken!!!
Blää, idag är det nya tag.
Gokväll tråden..här tickar livet på i sin glla gång och det bara funkar.Har haft lite svårt att äta ngt överhuvudtaget i värmen idag men gjorde en islatte på äggmjölk imorse den stod jag mig på långt in över lunchen och sen blev det lite småplock med rester av helgens grillning med kompott med tzatziki och chilimajonäs..
Har under helgen blivit ngt så jävulskt myggbiten de små rackarna brukar inte gilla mig men var ute i stugan och uppenbarligen fann de mig oemotståmdlig...blev sönderbiten i huvudet och på ena handen och demåste vara extremt "giftiga" för fick sån förbannad värk i det finger som var värst utsatt och i ansiktet svullnade jag upp som en ballong under ögonen..De kanske gillar LCHF:are vårt blod måste ju vara delikat hihi nu har det äntligen lagt sig och jag ser normal ut igen och fingret har slutat värka...Ett bra mygmedel står på inköpsistan det är så att säga rent krig mellan mig och myggeländena..
Ngn som har bra tips på myggolja som inte innehåller en massa skit motages gärna..jag har haft föllinges myggdeo till både hund och mig själv titidgare när jag bodde i Åre men nu har jag letat på deras hemsida och inte hittat igen den...www.follingeprodukter.se/start.html annars har fölllinge bra produkter om man vill ha naturliga saker..
Kör med kokosfett i ditt the Smakar ingenting om du väljer ett naturellt...bra extratillskott av fett..Välkommen hit förresten..
Kör med kokosfett i ditt the Smakar ingenting om du väljer ett naturellt...bra extratillskott av fett..Välkommen hit förresten..
Glömde säga köp smör inte ngn flaska med "steksmör" ska du välja fett är det rapsolja smör olivolja och kokosfett som är våra godkända fetter. Man kan aldrig slå smörsmaken så släng flaskan för karln ;-D