• Såphia

**Den stora feta LCHF-tråden**

Igår hade jag vägdag. -2,1 kg på min första vecka. Jag är jättenöjd. Känns lyxigt att gå ner i vikt och ändå äta gott och vara mätt hela tiden.

Tycker också -3,1 kg är jättebra! Det för mig är att rasa i vikt!!

Jag ska försöka att inte väga mig varje dag nu fortsättningsvis. Har gjort det hittills. Två ggr/vecka får det bli hoppas jag.

Har köpt fläsksvålar till ikväll. :)

• Såphia

God morgon.
    Denna helg har jag varit bortrest med ett par väninnor. Känns som jag svullat i mig mat. Grillat, pepsi max, kesogrädde, yoghurt o hallon osv. Jag har fortfarande varit noga men känslan av att ha haft en misslyckad helg sitter ändå hårt i huvudet. Ställde mig på vågen och har gått ner 0,3 kg sedan i fredags! Magisk diet! :)

• Såphia

Jag är 173 lång och väger idag 76,8 kg. Första delmål är 75 kg. Vill ner under 70 kg helst. Har vägt 58 kg och såg ut som ett benrangel! Mellan 65-70 är bäst.

• Såphia

Idag är första morgonen som jag gått upp i vikt. 0,2 bara men skit alltså. Är väl därför man inte ska väga sig varje dag...

• Såphia

Jag går också upp i vikt vid mens. Hoppas jag kan hoppa över vägnimgen merparten av den veckan.
    Idag fick jag spänna in mitt bälte ett hack.

• Såphia

TomMon: bara på det igen. Första fusket sedan v 8! Det är ju knappt det räknas.

Nu har jag ätit korvgryta med blomkålsmos. Jättegott!!

• Såphia

Läste din länk nu huldaskarin och gick till skåpet och läste på mitt kokosmjöl och jag hade fel i mitt skåp.... Detta är så förvirrande!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**