**Den stora feta LCHF-tråden**
Explosion är galet stark! Munnen brann upp och korven rök i slasken. :)
Explosion är galet stark! Munnen brann upp och korven rök i slasken. :)
Blev sugen på torsk med äggsås efter allt snack om detta. Det blir vår middag. :)
Jag har nu köptstickor för att mäta ketoner. Jag fick rätt mörklila mätvärde. Mellan 6 och 8 tror jag.
Vad innebär det? Känner mig helt förvirrad. Får jag i mig för mkt kolisar?
Tillägger att jag rätt nyligen åt. Korv striganoff (på korv med hög kötthalt och nästan inga kolisar) och strimlad smörstekt vitkål.
Die mutter: tack för ketoshjälpen och stort grattis till ditt delmål!!
Stooort grattis. Underbart!! Så duktig du varit!
Lovesmammi: vilken resultat!! Själv har jag gått ner fyra kg på tre veckor. Lite skillnad. :) Har försvunnit flera centimetrar överallt dock och jag mår kanon.
Igår hade vi gäster och jag bjöd på grillat och lchf dessert. Två olika pannacotta. Choklad och lime. De blev såååå goda!! Gästerna som åt normal mat annars, lovordade desserten. Den enda som lämnade lite var jag. Blev lite mycket av det goda.
56kilo.alltforforaldrar.se/pannacotta-i-fyra-farger-lchf/
Jag gjorde grundrecept x 2. En smaksatt med choklad och en med lime. Sen gjorde jag limebärmixen som jag hade ovanpå limepannacottan. Använde bara suckrin, ingen stevia. Är inte så förtjust i det.
Kollade urinen idag med. Fortfarande näst högsta ketosvärdet.
Alltså vad är grok? Var köper man det, eller lagar man det?
Tre veckor efter semestern har jag nu gått ner 4,2 kg. Inget jätteras men det känns så jäkla skönt. Kläderna spänner inte längre.
Ny vecka, nya tag.