• Såphia

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag gjorde min i glassmaskin. Grädde, vaniljpulver, ägg, samt lite suckrin. Smakar jättebra. Mindre söt än köpeglass.

• Såphia

Älskar också kokos och speciellt kokosglass. Provade en gång men det smakade nästan inget. Hur gör du?

• Såphia

Huldaskrin: grattis!!! Underbart!
    Tessa606: bra kämpat! Själv släppte jag kolisarna fritt under semestern (och några veckor innan med för den delen). Är nu på banan igen och fick -2,5 kg på vågen trots att det är min mensvecka nu. Känns otroligt bra och spännande. :)

• Såphia

Idag har jag världens sug efter allt. Är pga min mens. Har nu gjort en sats lchf snickers. Frös in det mesta, åt små bitar direkt och la några i kylen. Stillade det största suget. ;)

• Såphia

Vilka fantastiska resultat! Grattis alla!
    Själv känns det lite trögt. Verkar bli mindre än ett kg minus denna vecka. Men allt minus är ju bra iofs. Äter gott, sötsuget är väck och ändå går jag ner. Om än sakta.

• Såphia

Ellaria: Då är vi på i stort sett samma vikt. Får jag fråga hur lång du är? Jag är 173 cm tror jag. Vägde under 77 imorse! Så lycklig man blir av att spräcka en jäkla siffra. Jag brukar väga mig varje dag. Försöker hålla mig så ibland blir det var tredje dag. Jag pendlar också ofta mellan +0,5 till -1 kg per dag. Oftast ner och tittar jag per vecka så går jag oftast ner så hade jag varit vis så hade jag vägt mig en gång per vecka istället.

Har märkt att jag äter väldigt mycket mindre portioner numera. Får ofta slänga mat från mina matlådor och känner inte så ofta av att jag är hungrig. Hoppas det håller i sig. Känns hyfsat lätt just nu.  

• Såphia

Någon som vet vad jag kan lida brist på? Mina ben är så oroliga. Myror i benen liksom. Har svårt att somna pga detta.
    Nästa fråga, är det någon av er som äter det de gör reklam för nu? Det som stoppar ca 60% av kolhydraterna i kosten.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**