**Den stora feta LCHF-tråden**
Vägdag idag. Två veckor med denna kost. Liiite besviken. Har bara gått ner 2,6 kg på två veckor... Undrar varför alla andra rasar 3-5 kg på motsvarande tid? Nåja, det är 2,6 kg mindre än för två veckor sedan.
Vägdag idag. Två veckor med denna kost. Liiite besviken. Har bara gått ner 2,6 kg på två veckor... Undrar varför alla andra rasar 3-5 kg på motsvarande tid? Nåja, det är 2,6 kg mindre än för två veckor sedan.
Räknade lite snabbt på kladdkakan och får det till ca 105 g kolisar om det är över 70% choklad. Sen vet jag inte vad hela kakan väger dock.
Minkamp: jag har svarat dig. :)
Igår var ingen bra dag. Ont i magen och illamående hela kvällen. Blev nog för mkt fett igår. Gäller att hitta balansen.
Åh jag ger snart upp!! Har gått upp ett halvt kg sen i fredags. Ändå fuskar jag inte. :(
Lättad! Vägde mig igen, hade nog ställt vågen på ett lutande golv (badrummet). Nu vägde jag "rätt" igen. :)
Banantelefon: hoppas verkligen du inte behöver dras med återkommande svampinfektioner! Finns knappt nått jobbigare.
Och för mig går det tröööögt. Står helt still sedan i fredags... Har iofs bara tio kg (sju kvar) att gå ner så det kanske är därför det är svårt?
Bra resultat ollebulle!
Hej i tråden. Har läst lite till och från men pga tragedier i min närhet har jag inte varit jätteaktiv sista tiden.
Har en fråga: kan man köpa vaniljpulver i någon "vanlig" affär eller måste man beställa detta?
Hittade vaniljpulver på både Hemköp och Coop extra! Tack för snabb hjälp!
Idag har jag gjort både ostchips till ikväll och saffransglass att ha i frysen. Provsmakat båda och yummie!! Nu blir det grillat med vitlökssmör/bea och fetaostsallad.