• Såphia

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vägdag idag. Två veckor med denna kost. Liiite besviken. Har bara gått ner 2,6 kg på två veckor... Undrar varför alla andra rasar 3-5 kg på motsvarande tid? Nåja, det är 2,6 kg mindre än för två veckor sedan.

• Såphia

Räknade lite snabbt på kladdkakan och får det till ca 105 g kolisar om det är över 70% choklad. Sen vet jag inte vad hela kakan väger dock.

• Såphia

Igår var ingen bra dag. Ont i magen och illamående hela kvällen. Blev nog för mkt fett igår. Gäller att hitta balansen.

• Såphia

Åh jag ger snart upp!! Har gått upp ett halvt kg sen i fredags. Ändå fuskar jag inte. :(

• Såphia

Lättad! Vägde mig igen, hade nog ställt vågen på ett lutande golv (badrummet). Nu vägde jag "rätt" igen. :)

Banantelefon: hoppas verkligen du inte behöver dras med återkommande svampinfektioner! Finns knappt nått jobbigare.

• Såphia

Och för mig går det tröööögt. Står helt still sedan i fredags... Har iofs bara tio kg (sju kvar) att gå ner så det kanske är därför det är svårt?

Bra resultat ollebulle!

• Såphia

Hej i tråden. Har läst lite till och från men pga tragedier i min närhet har jag inte varit jätteaktiv sista tiden.
    Har en fråga: kan man köpa vaniljpulver i någon "vanlig" affär eller måste man beställa detta?

• Såphia

Hittade vaniljpulver på både Hemköp och Coop extra! Tack för snabb hjälp!

• Såphia

Idag har jag gjort både ostchips till ikväll och saffransglass att ha i frysen. Provsmakat båda och yummie!! Nu blir det grillat med vitlökssmör/bea och fetaostsallad.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**