**Den stora feta LCHF-tråden**

Kasihi - hon måste variera mycket. Jag har haft perioder där jag tycker fett är äckligt och en period när jag nästan kräktes på ägg. På mig har det funkat att variera mer och man behöver faktiskt inte såååå mycket fett. Om hon inte är sugen på grädde, creme fraiche osv till maten kanske en halv avokado funkar bättre eller att gratinera grönsaker i ugnen med ost. Till frukost kanske hon kan prova ägglatte eller en annan typ av äggfrukost än hon är van vid eller varför inte frökex med smör och ost.
Gjorde pizza igår, oväntat gott faktiskt Gjorde efter recept på bloggen 56-kilo.
Jag tror att de flesta i den här tråden äter väldigt varierar. Men när man har ätit lchf ett tag och inte har några problem eller frågeställningar så skriver man inte så mycket (tex jag). Det är ju de som vill ner i vikt och har stannat som hörs mer. De allra flesta som äter lchf äter ju väldigt varierat. Själv äter jag väldigt mycket grönsaker och även en del bär eftersom jag just nu inte har som mål att gå ner i vikt.
Eee - strunta i situps och kör bara plankan, både vanlig och sidoplanka. Är det för enkelt så ha fötterna lite högre så blir det tyngre för magen. Man kan även variera genom att lyfta ett ben i taget lite Sen kan du stå som en groda och hoppa ut i plankan, gör armhävning, och hoppa tillbaks till groda, gör upphopp och börja om. Grym träning för både mage och resten av kroppen
Eee - ja det är burpes jag menar, sjukt jobbigt
Ketossticksen visar inte alltid rätt. Ni kan vara i ketos utan att det visar på Stickan. Stickan visar hur mycket ketoner som har läckt ut i urinet. Men kroppen kan anpassa mängden ketoner efter ett tag och då läcker det inte lika mycket, däremot har man lika effektiv fettförbränning som tidigare.