• dotson

**Den stora feta LCHF-tråden**

Nu har jag gjort äggmjölk. Har stora förhoppningar på min nästa löprunda :)

• dotson

Vad händer egentligen i kroppen när man kör pf? Vad är det som är så bra? Att man drar ner kaloriintaget gör väl sitt till antar jag. Funderar på att testa 24 timmars fasta i tre dagar men är det värt det? Ska man köra fler dagar förvar få effekt? Har stått still i tre veckor nu igen och behöver lite kickstart. Funderar också på att hoppa frukost, äta lunch som vanligt och ta MBC på kvällen. Vad tror ni? Har 7-10 kg kvar att gå ner.

• dotson

Ok, tack för tips kring fastan. Ska se hur jag gör men 2 dagar utvecklande låter ju överkomlig. Ska köra pf 16/8 denna vecka för att se vad som händer först och kanske testa 24 timmar nästa vecka.

• dotson

Var köper ni lakritspulver? Vilket märke? Det låter så gott med lakritskesella.

• dotson

Jag blir så trött på min kropp ibland. Pendlade mellan 71.6-72 i 5 veckor. Droppade till 69.9 i på en vecka och någon dag senare låg jag på 69.4. Tjohoo! Men sedan dess är det still igen. Jag ligger runt 70 hela tiden. I förrgår 70,5, igår 69,7, idag 70.2. Att det ska vara så svårt att gå ner. Grrr.

• dotson

Ninis jag springer eller kör crosstrainer 2-3 ggr i veckan. Jag har kör pf ibland och då middag kl 19 och inget förrän lunch dagen därpå. Har gjort det denna vecka. Tror att jag helt enkelt måste räkna lite kolhydrater och ser vad jag hamnar på. Det är ju lätt att det slinker ner några för mycket utan att kan tror det.

Mitt förra viktskutt kom efter att jag slarvat i tre dagar med mackor och godis. Är inte sugen på att fuska igen så jag testar att ha bättre koll i 2 veckor för att se vad dom händer. Vill verkligen ner 5 cm i midjan till 1 juni!

• dotson

Ninis - kollade runt lite i tråden och såg att du för ett år sedan skrev inlägg om att du följde Katrin Zs råd om hur man tar de sista fem kilona. Jag har bara hennes bok som ljudbok och minns inte riktigt vad hon hade för råd. Har du lust att dela med dig? Och funkade det för dig. Behöver en rivstart nu känner jag

• dotson

Ninis- tack. Ska köra en vecka och ha lite koll och hjälper inte det då blir det Katrins tips!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**