• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Jenric
    Capa: Usch vad jobbigt... förstår hur du känner dig och klart man vill åka dit så fort man kan! Min mormor fick stroke och gick sedan bort strax efter. Morfar blev ganska deprimerad då, men levde ändå två år till... sen blev han sjuk (fick flera hjärtinfarkter) och gick sedan bort i höstas. Jag är väldigt glad att jag åkte dit (sthlm) så fort jag kunde och fick möjlighet att säga hej då till båda. Jag tyckte väldigt mkt om dem och saknar dem fortfarande. Men man vet ju att de inte kan finnas för alltid, det är bara väldigt jobbigt när det väl är dags... Hoppas nu iaf att din farmor blir bra och klarar operationen fint! Tänker på dig och din familj! Hjärta
  • stoltcissi
    Devotion skrev 2011-05-19 21:56:34 följande:
    Stoltcissi o Capa: vilka stökiga pappor.. Förstår att ni har det tufft...
    ahh de e inte de lättaste inte:(
    hur e det med dig då?me magen o så?
  • L86

Inatt var det premiär för mig att vakna av SD. Läskigt!! De kom några stycken men gick över ganska fort... så då borde ju det inte vara någon fara, eller vad tror ni?? Så otäckt bara när de kommer när man sover och man är i totalt viloläge!!

Hoppas ni alla får en bra helg! Vi ska ut till Ikea och handla en del till bebis. Mys!

Capa: Tänker på er!! {#emotions_dlg.flower}

• Blondie82

Ja det obehagligaste är när man vaknar av SD Rynkar på näsan man kan ju som sagt inte vara mer vilande än man är då! Vaknade själv av en ganska kraftig inatt men mitt emot mig låg en storl leende Jonas och hade händerna på  mig mage och sa till mig att somna om för han och bebisen hade en mysstund med sparkar bara dom två Flört. Sen berättade han i morse att han brukar mysa själv med bebisen när jag sover Solig

Har själv haft en fördjävlig natt där jag vridigt mig av foglossningssmärtor. Satt och pratade häromdagen om hur glad jag var att jag inte haft några problem med det men började sedan tänka på varför jag till och från har så ont framme i blygdbenet.. tills jag kom på att det är ju foglossning fram Obestämd Vet inte varför det gjorde så himla ont igår och inatt, kanske gjorde någon dum övning på yogan? Fast det är väl sånt man får räkna nu när det börjar närma sig, bara 12 veckor kvar nu SkrattandeHjärta

• Sippann79

Tycker att jag har blivit mer lättväckt den senaste tiden. Speciellt av snarkningar... Sambon  var ute igår vilket resulterar i ännu mer snarkningar, men han la sig på soffan inatt. Så jag har sovit sååååå bra. Känner mig utvilad Solig

Hoppas alla får en bra helg.

• Capa

Tusen tack för allt er stöd!! Det värmer som sagt mer än ni kan ana!! {#emotions_dlg.flower}
    Farmor fick akutopereras men blev såååå glad när vi kom ner, hon ligger fortfarande inlagd men är verkligen på bättringsvägen...... Jag håller tummarna att det fortsätter så nu men hon är allt en liten kämpe farmor Glad

Hoppas ni alla haft/har en toppenhelg!! Solig

• stoltcissi
    Capa skrev 2011-05-22 08:46:08 följande:
    Tusen tack för allt er stöd!! Det värmer som sagt mer än ni kan ana!! {#emotions_dlg.flower}
    Farmor fick akutopereras men blev såååå glad när vi kom ner, hon ligger fortfarande inlagd men är verkligen på bättringsvägen...... Jag håller tummarna att det fortsätter så nu men hon är allt en liten kämpe farmor Glad

så härligt o höra att hon är på bättringsvägen

nja toppen o toppenhelg.. ja fått ont i halsen e förkyld.. sonen e förkyld o hostig..
    allmänt trött  o nere:(
    hur e de me dig o magen?
  • Jenric
    Capa skrev 2011-05-22 08:46:08 följande:

Åh så skönt att höra! {#emotions_dlg.flower}
  • Jenric

I helgen har jag träffat en av mina bästa vänner från mina "hemtrakter" som var beräknad till i fredags... inget har hänt än... som tur är har hon saker att sysselsätta sig med, då de håller på att renovera huset :) Är nog jobbigt att bara gå och vänta, vänta och vänta sådär på slutet. Kan ju ta några veckor till innan bebisen tittar ut! Men magen är stoooor nu! Gravid

Här hemma går jag nu och packar en låda, pustar lite, packar en låda till, pustar lite... Glad och Eric städar äckliga köksfläkten.... På lördag går stora flyttlasset. Vi ska också försöka komma ut och övningsköra lite idag - på tisdag är det uppkörning för Eric!!! Förhoppningsvis får vi inte mer punkteringar nu... på däckverkstan sa det att hålet i däcket inte gick att laga, så vi fick köpa nytt - och att det såg ut som om någon punkterat däcket med något vasst... inte kul. Vet ju inte om det är någon unge som haft tråkigt eller om det är samma gäng som misshandlade Eric som försöker göra livet sur för oss... Skrikandes Ja, ja... några dagar kvar här bara.

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011