• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • lillahumla84

Stoltcicci: Du får hojta till om du ska ha hjälp med något så kanske vi kan va två om det i alla fall. Kan ju få min gubbe till att hjälpa till om det är något tungt eller så som ska flyttas Flört. Ja det är skönt när barnen är hemifrån en stund. Alex har ju börjat trotsa som bara den, de är lite jobbigt ibland. Speciellt nu när sammandragningarna börjar ta ut sin rätt. han är så lik sin biologiska mamma så det nästan är löjligt ibland. Men det är bara att göra så gott man kan. Glad

Capa: Ja då ska det fikas en massa tycker jag. Ska bli så otroligt skönt att få semester även att jag inte jobbar mycket nu så är det långa dagar när jag väll jobbar plus att dom e så otroligt elaka och schemalägger mig VARJE helg, vilket gör mig riktigt irriterad. Intalar mig själv hela iden att det är inte så långt kvar nu så det är bara att bita i de sura äpplet.
    Idag är mina ben så otroligt tunga och trötta så det är löjligt, fundera på att köpa ett par stödstrumpor så man orkar med dagarna på jobbet i alla fall...

När jag väll hade tänkt åka in till stan så börja de ju regna så de får bli imorgon hoppas jag.

• stoltcissi
    lillahumla84 skrev 2011-05-18 14:27:52 följande:
    Stoltcicci: Du får hojta till om du ska ha hjälp med något så kanske vi kan va två om det i alla fall. Kan ju få min gubbe till att hjälpa till om det är något tungt eller så som ska flyttas Flört. Ja det är skönt när barnen är hemifrån en stund. Alex har ju börjat trotsa som bara den, de är lite jobbigt ibland. Speciellt nu när sammandragningarna börjar ta ut sin rätt. han är så lik sin biologiska mamma så det nästan är löjligt ibland. Men det är bara att göra så gott man kan. Glad

Capa: Ja då ska det fikas en massa tycker jag. Ska bli så otroligt skönt att få semester även att jag inte jobbar mycket nu så är det långa dagar när jag väll jobbar plus att dom e så otroligt elaka och schemalägger mig VARJE helg, vilket gör mig riktigt irriterad. Intalar mig själv hela iden att det är inte så långt kvar nu så det är bara att bita i de sura äpplet.
    Idag är mina ben så otroligt tunga och trötta så det är löjligt, fundera på att köpa ett par stödstrumpor så man orkar med dagarna på jobbet i alla fall...

När jag väll hade tänkt åka in till stan så börja de ju regna så de får bli imorgon hoppas jag.
    ahh den tunga soffan e borta nu från sonens rum iaf den tog min kompis bort åt mig medans ja var på östra.. sen e de dock lite allmänt småsaker som ja behöver fixa i min slitna lägenhet som  spika ffast en list som gått. hur den nu har det.. o gardinhållaren i sonens rum åkte av då ja skulle sätta upp gardiner.. men har ju ingen borr o de e cement/betong väggar..
  • stoltcissi

klickade utan skriva klart..ja tar tacksamt  emot hjlp inte lätt va ensamstående me trotsig unge samtidigt som man ska vila..
    vi får hjlpas åt:)

• TantKerstin
    stoltcissi: Vad bra att du kan ringa kan till Östra direkt om det är någonting o skönt att soffan är ute ur rummet Vad är det du jobbar med?

Humlan: Vad är det för gratibox du ska hämta ut?
  • Sippann79
    Fru R skrev 2011-05-18 10:27:22 följande:
    Fika efter yoga torsdag 19e.

lawendel
    Blondie
    Fru R
    När och var ska ni fika? Jag kanske hänger på om jag får.
  • lillahumla84

Stoltcicci: Ska se vad jag kan göra. Klart man hjälper till så gott man kan Glad.

Kerstin: Något jag hittade här. www.babybox.se/  fyll i och så är det bara att skriva ut och hämta Flört

• stoltcissi
    TantKerstin skrev 2011-05-18 20:03:06 följande:
    stoltcissi: Vad bra att du kan ringa kan till Östra direkt om det är någonting o skönt att soffan är ute ur rummet Vad är det du jobbar med?

Humlan: Vad är det för gratibox du ska hämta ut?
    ahh de var verkligen supersnälla o behandlade mig bra där.. de minsta ja sa tog d:e på allvar.
    så känns skönt:) jag jobbar/jobbade som hemstädare
  • stoltcissi
    lillahumla84 skrev 2011-05-19 08:18:35 följande:
    Stoltcicci: Ska se vad jag kan göra. Klart man hjälper till så gott man kan Glad.

Kerstin: Något jag hittade här. www.babybox.se/  fyll i och så är det bara att skriva ut och hämta Flört
    de e bra de.. tror ej ja kan hjlpa dig så mkt du har ju en kille o så.. men kan alltid finnas för fika el prata av sig el nåt:)
  • juliaa

Hej tjejer åå hade verkligen velat följa med o fika idag men har körkortsteori hela kvällen=(
    Har ju inte kunnat följa med nån gång så tråkigt som ni märker är jag inte lika duktig o skriva här så ofta..
    Men hoppas ni får en trevlig fika =)

• Jenric

God morgon!

Har haft lite väl mkt de senaste dagarna, bl.a. punktering Skrikandes vilket aldrig är kul (särskilt inte i ösregn...). Så jag måste nog avboka yogan idag och gå på tisdag nästa vecka istället...

Imorgon em. åker vi iaf till mor & far och hälsar på en sväng, och nästa helg är det äntligen flyttdax Drömmer

Imorse låg jag kvar i sängen så länge jag bara kunde... och njöööt verkligen av lillan som rultade runt som bara den inne i magen! Det bonkade och grejade åt alla håll och kanter, hahaha... vissa dagar är det ganska lugnt och stilla men så plötsligt sätter det igång och det är ju så kul att titta på magen som buktar ut och känna hur det rör sig där inne Hjärta undrar sååå vad det är för en liten person!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011