• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Blondie82
    Jenric skrev 2011-05-19 10:41:52 följande:
    Capa: Glömde säga - guuud vad kul med 3D/4D UL - jag är avundsjuk! Glad Du får gärna lägga upp bilder här sen!
    Jaaaa jag håller med! Riktigt avundsjuk blir man Glad kommer bli helt underbart för er att se lillkillen igen Glad. Jag undrar så vad det är för sort som ligger i min magen. Kommer på migsjälv när jag pratar med magen att jag nästan säger "gumman" till den men stoppar mig alltid, vill ju inte säga det om det nu skulle vara en kille Flört men jag har känslan av en tjej ganska starkt nu så det gör det ännu mer spännande att se om man hade rätt eller inte. Förmodligen har man väl helt fel Tungan ute eller inte Solig hihi
  • Capa

Hinner inte läsa igenom allt nu, gör det sen I promise!!
    Ville bara meddela att det blir ingen yoga för mig idag (igen!).
    Fick precis ett inte så roligt samtal...... min farmor ligger på sjukhus, misstänker cancer i tarmen och stackars farfar storgrät, aldrig sett/hört honom ledsen förr Gråter 

• L86
    Blondie82 skrev 2011-05-19 11:02:02 följande:
    Jaaaa jag håller med! Riktigt avundsjuk blir man Glad kommer bli helt underbart för er att se lillkillen igen Glad. Jag undrar så vad det är för sort som ligger i min magen. Kommer på migsjälv när jag pratar med magen att jag nästan säger "gumman" till den men stoppar mig alltid, vill ju inte säga det om det nu skulle vara en kille Flört men jag har känslan av en tjej ganska starkt nu så det gör det ännu mer spännande att se om man hade rätt eller inte. Förmodligen har man väl helt fel Tungan ute eller inte Solig hihi
    Jag tror också att du får en tjej! Kan inte säga varför men det bara känns så! Tungan ute Ses senare!
  • L86
    Capa skrev 2011-05-19 12:59:48 följande:
    Fick precis ett inte så roligt samtal...... min farmor ligger på sjukhus, misstänker cancer i tarmen och stackars farfar storgrät, aldrig sett/hört honom ledsen förr Gråter 
    Nej, fy så jobbigt och tråkigt!! Rynkar på näsan Hoppas allt går bra! Ska tänka på er!!{#emotions_dlg.flower}
  • Blondie82
    Nej gumman vad jobbigt Rynkar på näsan vet själv hur det kändes när vi fick liknande besked om min morfar Gråter Tänker på er {#emotions_dlg.flower}
  • Blondie82

Jag får nog ta och hoppas fikan idag efter yogan tjejer. Magen har lugnat ner sig men jag känner att det blir lite för mycket. men ni får ha en mysig fikastund så hoppas jag att vi får tillfälle riktigt snart att ses igen!!

• lawendel

Verkar som om vi får ta en fika någon annan dag då. Blir det hemma mys istället. :)

• Fru R
    Nej fy!! Ska du åka ner? (om de nu bor neråt..) Annars tycker jag nog du ska tänka om ang fika. Kan vara bra att träffa lite folk. Om du orkar dvs! Vet de hur långt framskriden det är? De är ju väldigt duktiva på behandling...
    Kram!

Blondie: Jobbigt att du har sd igen/fortfarande. Vill du så kan jag köra dig hem sedan!

Jenjen: E du punkans drottning? Jag har aldrig fått det... *ta i trä*

lillahumlan: va elaka de verkar på ditt jobb! Där har jag verkligen tur, har en väldigt förstående chef och våran lönehandläggare är super! Hon hade koll på alla papper och skickar allt i tid till FK. Det är en verklig lättnad att slippa tänka på det också, det är tillräckligt med papper...

Devotion: Jobbigt att det kör ihop sig för dig. Är det jobbet eller något roligare? *nyfiken i en strut*

Ska lägga upp fötterna igen!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • lillahumla84
    Usch då. Tänker på dig.
    Fru R skrev 2011-05-19 14:37:31 följande:
    Nej fy!! Ska du åka ner? (om de nu bor neråt..) Annars tycker jag nog du ska tänka om ang fika. Kan vara bra att träffa lite folk. Om du orkar dvs! Vet de hur långt framskriden det är? De är ju väldigt duktiva på behandling...
    Kram!

Blondie: Jobbigt att du har sd igen/fortfarande. Vill du så kan jag köra dig hem sedan!

Jenjen: E du punkans drottning? Jag har aldrig fått det... *ta i trä*

lillahumlan: va elaka de verkar på ditt jobb! Där har jag verkligen tur, har en väldigt förstående chef och våran lönehandläggare är super! Hon hade koll på alla papper och skickar allt i tid till FK. Det är en verklig lättnad att slippa tänka på det också, det är tillräckligt med papper...

Devotion: Jobbigt att det kör ihop sig för dig. Är det jobbet eller något roligare? *nyfiken i en strut*

Ska lägga upp fötterna igen!
    Ja du dom ser en bara som kreatur ändå. Det går att ersätta med nytt. Tyvärr så kanske det låter hämskt men så är det tyvärr hos oss. Dryga och elaka, tror det har mycket med att jag får så kraftiga sammandragningar när jag är på jobbet med. Stress och att man hela tiden känner sig oduglig. Sen så är det den tiden på året då vi har mycket extra kontroller på jobbet som göra att chefen är väldigt arg och irriterad för minsta lilla, så man vågar ju inte säga något heller. Så väntar så tills måndag då jag ska till läkaren på MVC för sammandragningarna.

Hej och hå, om man skulle fundera på att försöka ändra om sin kost lite. Usch, har gått upp snart 13kg. Har bara mig själv at skylla. Sötsug som är av denna värld sedan jag sluta röka gör ju inte saken bättre heller. Men det är bara att träna bort sedan när de lilla miraklet är här Tungan ute
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011