• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • lawendel

tjo då hittade man hit med!
    la upp bilder i förra tråden men får göra det här istället...vi kanske ska ha en spec tråd för magbilder lite senare?

magen har kommit rejält och jag ser bra mycket tjockare ut nu..min midja är väck haha. ligger trots detta fortfarande -2 kilo men tror att jag har tappat mycket muskler de senaste månaderna så det är kanske inte så konstigt...jaja här kommer två bilder med ca 2 veckors mellanrum..

v 11+4

v 13+3

• lawendel
    TantKerstin skrev 2011-02-20 19:28:12 följande:

Ni har säkert gått igenom det här tidigare..men jag frågar ändå Var i stan bor alla? Ganska många bodde i Partille som jag förstått det?

jag bor i partille, får se hur länge till dock..börjat titta lite på radhus nu men det kan ta tid innan man hittar nåt som passar!
  • Fru R

hej hej ! Hittade också hit!

Haha, Greta jag har ont efter en kvart i badet med dottern imorse att jag haltat resten av dagen. Är glad så länge jag kan gå.

Va duktiga ni andra är med att träna. Hejar på från soffan!

Jag bor inte i Partille, utan i Frölunda. Antar att jag är ensam på den här sidan eller?!!?

Nu när jag ser era platta magar så är det knappt jag ens vågar ta fram kameran för att ta ett kort på min! Men lugna, det kommer men jag måsta ta ett morgon kort. För allas våran skull!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R
    lawendel skrev 2011-02-20 19:42:57 följande:
    jag bor i partille, får se hur länge till dock..börjat titta lite på radhus nu men det kan ta tid innan man hittar nåt som passar!
    spännande med eventuell flytt! Vart tittar ni?
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • lawendel
    Fru R skrev 2011-02-20 19:54:57 följande:
    spännande med eventuell flytt! Vart tittar ni?
    tittar åt lerum,gråbo hållet...blir tyvärr för dyrt i partille annars hade jag gärna bott kvar. Vill ändå bo kvar på "denna sida stan"
  • TantKerstin

Själv bor jag på Hisingen, men vi ska flytta till Gårdsten i sommar..till vårt nya hus (ska bli så gött med hus!)

Lawendel: Det kan ta jättelång tid innan man hittar något, och då ska det stämma med ekonomi, läge och sen ska huset se bra ut och ja, det är en hel vetenskap..men plötsligt händer det, som de säger i Triss reklamen!
    Har du gått ner mycket sen du blev gravid?

Alla har så fina magar, tror jag väntar lite med bild tills min har blivit lite mer fast

• lawendel
    TantKerstin skrev 2011-02-20 19:58:49 följande:

Själv bor jag på Hisingen, men vi ska flytta till Gårdsten i sommar..till vårt nya hus (ska bli så gött med hus!)

Lawendel: Det kan ta jättelång tid innan man hittar något, och då ska det stämma med ekonomi, läge och sen ska huset se bra ut och ja, det är en hel vetenskap..men plötsligt händer det, som de säger i Triss reklamen!
    Har du gått ner mycket sen du blev gravid?

Alla har så fina magar, tror jag väntar lite med bild tills min har blivit lite mer fast

ja det är en del att tänka på, man vill ju ha hunnit titta på några med så man inte tar första bästa. gick ner 3 kilo i början och har gått upp ett av dem igen. Tränade dock mycket innebandy innan och blev avrådd av min bm att inte fortsätta då det är en för riskabel sport så jag tror att mycket av de kilona är muskler som försvunnit. Men magen blir ju inte mindre iaf så kilona kommer nog snart de med =)
  • nerdgirl78

Jag bor med i Partille :)

TantKerstin: Är uppvuxen i Gårdsten, har bott där i princip hela mitt liv :) inte i hus dock.

Jag väntar nog också lite med en magbild hehe 

• Blondie82

Har ju hänt en hel del med din mage lawende :) roligt!!

Så var det måndag igen, varför skall alltid helgen gå så fort?? Men för varje ny vecka som börjar är det en vecka närmare RUL så det kan ju inte vara något annat än bra Skrattande 4 veckor kvar nu och man längtar mer och mer för varje dag som går!!

TantKerstin skrev 2011-02-20 19:58:49 följande:

Härligt att flytta till hus! Något jag velat göra länge nu. jag och sambon har pratat om det men insett att det inte är någon mening med det än förrän vi flyttar tillbaka till Gotland om ett par år. Vi bor i en två nu, hur länge tror ni det funkar med ett barn, första tiden går det nog bra men jag tänker när de blir lite större och upp mot ett år, vill man inte att de skall kunna ha eget rum då??
  • masou

jag bor i Stenungsund :) ett tåg bort ifrån stan! :)

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011