• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Greta

Hemsidan är nu lanserad Glad Ni som har skickat in uppgifter kan nu kolla eran mail.

För att behålla våran anonymitet på Familjeliv så kommer adressen inte att publiceras här.

• Capa
    Greta skrev 2011-03-01 17:38:26 följande:
    Hemsidan är nu lanserad Glad Ni som har skickat in uppgifter kan nu kolla eran mail.

För att behålla våran anonymitet på Familjeliv så kommer adressen inte att publiceras här.
    Åååh så spännande hihi
  • TantKerstin

Emelie: Grattis!! Vad roligt och vilka fina bilder ni lyckades få, det är så roligt att ha

Greta: Jag måste kolla min mail nu, vad spännande

Kan förslå en JÄTTEBRA fylla-i-bok, från mammas mage tills de börjar första klass. Finns plats för bilder, roliga ord och uttryck, favoritsaker, månads och årsdagbok..en helt underbar bok!
    http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163193299

föreslår lördag 5e på dagen för fika.

Vilka vill/kan?
    - TantKerstin

• emelielj
    L86 skrev 2011-03-01 15:03:50 följande:
    Emelielj: oj missade ditt inlägg ovan. Du är alltså v 19 nu eller? Känner du nåt alls?
    Tack så mycket!
    Nej jag känner inte heller någonting alls.. Tråkigt men så är det väl! Var hos bm idag och hon precis som alla andra sa att det kan dröja flera veckor till, jag har ju moderkakan i framvägg med.
    Ett par dagar sen är jag halvvägs, äntligen!

Tycker fortfarande det är lite jobbigt med alla mina tankar på att det inte ska "gå vägen" eller att det ska hända lillen något i magen men jobbigast var det innan vecka tolv. Men det blir ju inte bättre av att min pappa ständigt säger att han är jätteglad för min skull och tycker det ska bli jätteroligt att bli Morfar men att jag inte ska ta ut för mycket av lyckan i förväg, för vad som helst kan hända och blablabla. Jag menar okej, det kan ALLTID hända saker men nu är jag i vecka 19, och hur länge ska man tänka så ? Blir ju inte direkt glad när han säger så :(
  • Fru R
    Greta skrev 2011-03-01 17:38:26 följande:

Härligt! Ska gå in och kolla med en gång!

emelielj: äsch! strunta i honom även om han säger det med ditt bästa i åtanke. Du väntar ju faktiskt barn och inte missfall! Men jag förstår att det är jobbigt att höra det.

Måste få gnälla lite ... Fogarna har gjort svinont hela dagen och det gjorde att jag kompensede med ryggen och har jätteont i ryggen vilket sedan spred sig till nackspärr och huvudvärk! Huga, ligger i ett mörkt rum och försöker att röra mig så lite som möjligt.... Ok, jag är klar!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • emelielj
    Fru R skrev 2011-03-01 20:14:06 följande:
    Härligt! Ska gå in och kolla med en gång!

emelielj: äsch! strunta i honom även om han säger det med ditt bästa i åtanke. Du väntar ju faktiskt barn och inte missfall! Men jag förstår att det är jobbigt att höra det.

Måste få gnälla lite ... Fogarna har gjort svinont hela dagen och det gjorde att jag kompensede med ryggen och har jätteont i ryggen vilket sedan spred sig till nackspärr och huvudvärk! Huga, ligger i ett mörkt rum och försöker att röra mig så lite som möjligt.... Ok, jag är klar!
    Jaa, jag tänker samma och han menar ju inte illa men tycker det känns så fel och elakt att säga så. Jag menar, okej att det kan vara lite tidigt för saker innan vecka 12 eller 13 men nu i snart vecka 20 så känns det som risken för mf och annat som kan hända är rätt liten! Intalar mig det iaf..

Fy va jobbigt för dig att ha så ont! Jag måste ha haft tur, har nästan inte haft någon smärta alls, men förstår att det måste vara bedrövligt! Hoppas det blir bättre snartSkrattande
  • ciccile
    TantKerstin skrev 2011-03-01 20:00:45 följande:
    Emelie: Grattis!! Vad roligt och vilka fina bilder ni lyckades få, det är så roligt att ha

Kan förslå en JÄTTEBRA fylla-i-bok, från mammas mage tills de börjar första klass. Finns plats för bilder, roliga ord och uttryck, favoritsaker, månads och årsdagbok..en helt underbar bok!
    www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163193...

Vilka vill/kan?
    - TantKerstin
    En sån bok har jag tänkt köpa länge... Vet du någon affär i stan man kan hitta den, skulle vilja bläddra lite i den.

Jag tror jag kan på lörag!
  • TantKerstin

Myran: Nej jag har kollat men jag fick beställa från Adlibris..men du kan få kolla i min om du vill

• Greta
    TantKerstin skrev 2011-03-01 20:00:45 följande:

www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163193...

Vilka vill/kan?
    - TantKerstin
    Jag har inte fått någon info från dig ännu. Har du skickat?
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011