• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • lawendel

Jag kan tyvärr inte på lördag! får hänga på en annan gång!

• Blondie82
    Greta skrev 2011-03-01 20:45:49 följande:
    Jag har inte fått någon info från dig ännu. Har du skickat?
    Du hade inte fått från mig men nu har jag skickat! Varit mycket i helgen så jag har inte haft tid att sätta mig ner ordentligt vid datorn. Men nu väntar jag med spänning på ett mail med hemsidan Skrattande

Jag tror också jag kan på lördag! Hänger lite på vad min sambo gjort upp för planer men de brukar inte vara skrivna i sten Flört.
  • ciccile
    TantKerstin skrev 2011-03-01 20:27:35 följande:
    Myran: Nej jag har kollat men jag fick beställa från Adlibris..men du kan få kolla i min om du vill
    Ja jag vill gärna kolla i din! Hoppas min tro på graviditeten kommer nästa vecka när vi varit på RUL och då skulle jag vilja ha något sådant .
  • Blondie82
    TantKerstin skrev 2011-03-01 20:00:45 följande:
    Emelie: Grattis!! Vad roligt och vilka fina bilder ni lyckades få, det är så roligt att ha

Greta: Jag måste kolla min mail nu, vad spännande

Kan förslå en JÄTTEBRA fylla-i-bok, från mammas mage tills de börjar första klass. Finns plats för bilder, roliga ord och uttryck, favoritsaker, månads och årsdagbok..en helt underbar bok!
    www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163193...

föreslår lördag 5e på dagen för fika.
    Vilka vill/kan?
    - TantKerstin
    SKulle kolla på boken och det slutade med att innan jag viste ordet av så hade jag klickat hem en Flört
  • Jenric

Usch, åt pizza med pizzasallad i måndags och blev magsjuk... har kräkts och haft diarré hela dagen :( oroar mig jätte mkt för bebisen, är i vecka 17. Men varje gång jag lyfter telefonen för att ringa BM eller 1177 börjar jag storlipa... :(

• ciccile

Jenjen80: kan lova att det inte är någon fara för den lila i din mage. Hoppas du kryar på dig jätte snabbt!

• Devotion

Hej tjejer!

Vad fint det blev med hemsidan!

Igår hände något läskigt. På fm på jobbet började jag få en molande värk i ena sidan bak mot ryggen. Eftersom det blev lite bättre efter lunch trodde jag att jag bara hade suttit lite konstigt men sen blev det värre igen under em. Jag åkte hem lite tidigare från jobbet och när jag väl var hemma gjorde det så ont att jag inte kunde sitta/ligga still.

Ringde då 1177. De kan ju som vanligt inte ge några svar. Jag visste inte själv om det hade med graviditeten att göra eller om det var något annat, men eftersom bebben i magen är viktigast just nu började vi med Gynakuten på Sahlgrenska. Gud vad gulliga alla är där!!! Alla prover såg bra ut och vi fick se Lill(*)n som verkade må bra!! Antagligen beror smärtan på grus eller sten i ena njuren trodde läkaren. Eftersom smärtan nästan var borta (typiskt) när jag träffade läkaren tyckte hon att vi kunde åka hem. Hon sa dock att det kunde fortsätta göra ont till o från i några och att jag kanske skulle behöva äta Alvedon. Det kunde även vara "förstorad" njure pga graviditeten.

Inatt vaknade jag igen av att jag hade såå jäkla ont. :( Fick då ta en Alvedon och sen blev det bättre! Jag hoppas att man slipper dras med detta alltför länge, men skönt att bebben mår bra! man blir ju så himla orolig så fort det är något...

• TantKerstin

Devotion: Vad bra att allt såg bra ut, och de ÄR verkligen underbara på gynkuten Ska de kolla upp dig något mer eller ska du söka igen om du får mer ont?

Greta: Ska maila under dagen!

• Devotion

De skulle skicka in ett urinprov på odling för att se så att det inte var någon infektion. i övrigt skulle jag återkomma om det blev sämre eller inte går över.

• TantKerstin

Devotion: Hoppas det går över nu då

Greta: Du har mail

Har ni några förslag på vart vi kan gå på lördag?

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011