• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • ciccile

Stoltcissi; hur mådde han när han kom ut så tidigt... Om jag förstått allt rätt idag så kommer dom att starta förlossningen om han inte kommit innan vecka 34.

• Liisaan

Håller tummarna för att allt ska gå bra myrangbg och bebis vill stanna inne lite till! Var hos min bm idag och gick därifrån mindre glad. Mitt järnvärde är fortf lågt och om det inte är bra tills nästa besök den 4 juli så måste jag komma in en gång i veckan tills förossningen för att sitta me nål i armen i 45 min och få dropp. Hoppas verkligen det stiger för usch det lät inte kul. Busbebis var glad och busig som vanligt så det får en på bättre humör :)

• Fru R
    Liisaan skrev 2011-06-10 21:19:21 följande:
    Håller tummarna för att allt ska gå bra myrangbg och bebis vill stanna inne lite till! Var hos min bm idag och gick därifrån mindre glad. Mitt järnvärde är fortf lågt och om det inte är bra tills nästa besök den 4 juli så måste jag komma in en gång i veckan tills förossningen för att sitta me nål i armen i 45 min och få dropp. Hoppas verkligen det stiger för usch det lät inte kul. Busbebis var glad och busig som vanligt så det får en på bättre humör :)
    vad hade du för värde? Det låter väldigt drastiskt! Förvånad
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Liisaan

117, hade lägre för 2 mån sedsn och då har dom sagt att det räcker med en tablett kvinna varannan till varje dag, idag sa hon att jag ska börja med niferex. Hon sa att vi måste ha upp det snabbt nu när förlossningen närmar sig så ja inte förlorar förmkt blod. Tycker tt man då säger till om detta tidigare och försöker höja det än att skrämma upp mig så.

• stoltcissi
    Myrangbg skrev 2011-06-10 20:44:24 följande:
    Stoltcissi; hur mådde han när han kom ut så tidigt... Om jag förstått allt rätt idag så kommer dom att starta förlossningen om han inte kommit innan vecka 34.
    de var lite dramatiskt den dagen vattnet  gick på morgonen o ja ringde in.. åkte in med buss o spårvagn t östra..
    gick hela vägen med värkar från spårvagnen till kkavdelningen..
    väl där inne så hade ja feber o de tog lång tid trots värkstim dropp-- 
    när han väl kom ut så tog de han t ett specialrum för kolla upp hur han mådde o allt hände så fort-.kändes som evigheter innan han kom tillbaka till mig--
    låg 2 dagar på östra innan vi blev förflyttade till neontalen  på mölndal..
    han kom ju ut för tidigt pga ja hade för höga levervärden,havandeskapsförgiftning.vattnet gick automatiskt.
    han hade lite gulsot o fick ligga i kuvös  när han var på neonanalen på mölndal
    på mölndal var vi 2 veckor inlagda ...
    han var väldigt svår o få att äta.. han ville sova hela tiden.. fick amma o sen sondmata han för han ej orkade suga tillräckligt..
    fick kämpa länge med det.. men efter ca 1 månad efter kämpat med få hano äta så fick ja börja med ersättning
  • stoltcissi
    Liisaan skrev 2011-06-10 21:19:21 följande:
    o fy fan för en gång i veckan ligga me nål i armen o få dropp... äter du ej järntabletter?
  • Fru R
    Liisaan skrev 2011-06-10 21:32:32 följande:
    117, hade lägre för 2 mån sedsn och då har dom sagt att det räcker med en tablett kvinna varannan till varje dag, idag sa hon att jag ska börja med niferex. Hon sa att vi måste ha upp det snabbt nu när förlossningen närmar sig så ja inte förlorar förmkt blod. Tycker tt man då säger till om detta tidigare och försöker höja det än att skrämma upp mig så.
    Ok.... Jag hade 104 sist.... Gulp!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • stoltcissi
    Liisaan skrev 2011-06-10 21:32:32 följande:
    hållermed dig va sent hon sa till 
    de har min bm sagt t mig redan tidigt då ja hade dåligt vrde..
    o nu äter ja de varannan dag
    hmm.. kan du ej ta niferex nu varje dag o slippa droppet el e de för sent?
  • Liisaan

Dom har bara sagt att det räcker med den kvinna, har dock ätit mat med järn i och så. Idag sa hon att ja ska äta niferex fram tills den 4 om det inte gått upp då blir det dropp. Hade lågt med förra och åt niferex och det var bra igen runt v 35 så jag hoppas det är samma denna gången. Smällde i mig en liter jordgubbar nu med ;) blir så irriterad när dom skrämmer upp en så och att dom säger till i tid istllet. Vart ska ja göra av min dotter då för henne kan jag ju inte ta med då och hennes pappa jobbar. Ne usch detta sög musten ur mig :/

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011