Blondie82 skrev 2011-06-12 20:35:41 följande:
Skönt att du verkar ta allt med lugn och ro myrangbg

. Dom är experter på östra så det måste kännas tryggt att man är så omhändertagen. Vet många som sagt att på spec på östra hade de velat föda

. Måste ändå vara en underbar känsla att mitt i allt jobbigt så vet du att du kommer få se din älskade lilla pojke snart
Här går det i samma anda som för Capa. Värkarna är stark och täta. Börjar bli riktigt jobbiga nu för jag har svårt att andas när dom kommer och de gör riktigt jäkla ont. Det är nästa så jag kände idag att nej nu orkar jag fasiken snart inte mer, hur skall jag klara av en förlossning på det här? Men det är nog bara tröttheten som tar över en sekund för sen lugnar man ju ner sig igen. Men man börjar ju fundera smått på hur mycket mer ont kan det göra sen när det verkligen är dags?? Det är skönt när det vissa dagar är lite lugnare men sådana dagar som idag, eller allra värst nu i kväll när de kommer med mindre än en minut mellan då har man svårt att hålla humöret uppe. Lite nervös faktistk över läkarbesöket och undersökningen av tappen på tisdag skall visa. Men jag hoppas på det bästa för jag vill hinna med bröllopet innan bebisen kommer!
Haha jag kände samma som du idag, att nu orkar jag inte mer bara kom uuuut istället då!! haha Skönt det inte bara är jag som lessnar på det

Hur har du det i Gotland nu, går det att slappna av lite innan bröllopet eller det är full rulle?? Skönt att höra att du ska till läkaren snart igen o kolla tappen o blodtryck antar jag?? Håll dig ifrån havandeskapsförgiftning nu tycker jag, tycker du har lidit tillräckligt denna graviditeten!! Läste på fb om gotländska jordgubbar..... blev så sugen att jag inte kan få ut det ur skallen nu haha Tror jag måste iväg IGEN o köpa upp hela ståndet haha
Myrangbg skrev 2011-06-12 20:30:40 följande:
Tack söta du! Jag har en bra hög med böcker, filmer och min dator så det går ingen vidare nöd på mig. Jag och min sambo konstaterade ganske snabbt att det var tur att det var jag som blev inlåst för han får klaustrofobi bara av tanken på att inte kunna gå ut här ifrån. Man får ju tyvärr inte ha besök här... Det är dock ett rätt skönt ställe att vara på, många gravida som är i samma sits eller har det värre och en massa pytte bebisar som faktiskt är helt välmående. Visst de som inte mår bra är ju inte här men det är skönt att se att det är helt möjligt att vara så liten och må bra. Min mamma lovade att gå och shoppa minikläder imorgon och skicka upp för han lär ju drunkna i storlek 50 och 56 som ligger hemma och väntar...
Va skönt att du inte är helt sysslolös iaf!! Vi får försöka underhålla dig lite på denna sidan datan då

Vilken snäll mamma du har som gå o köper kläder åt dig!! Medans du ligger där kan jag rekommendera att du surfar in på la redoute, har för mig dom hade många jättesöta prematurkläder. Sen har hm också börjat sälja en del såg jag idag, minsta storlek 44 iofs inga "speciella" utan vanliga bodys, men allt är ju supersött på en liten bebis

Hur känner du det nu då med tanken på att han snart är här hos er, börjar det bli nervöst??
stoltcissi skrev 2011-06-12 20:20:52 följande:
välkommen till klubben med haft kraftiga värkar...
Haha tackar eller.... haha Jag vet iofs att dom ska bli väääldigt mycket mer kraftiga än såhär men idag tog fan priset alltså, hade så jädra ont tätt samtidigt som lillkillen slog på mitt bäcken, kändes som han tänkte slå sig ut elller nåt haha
Hur går det för dig med dina, har du fortfarande ofta??
Fru R skrev 2011-06-12 20:19:58 följande:
stoltcissi: visste inte att man kan se om någon är inloggad! Mitt problem är att jag ofta loggar in på morgonen men sedan så lägger jag ifrån mig datorn. Haha
capa: det låter inget vidare det där!! Har funderat lite vart du tagit vägen
Idag har vi variti väg och kollat på bil. Fy fasen va jobbigt, trodde aldrig jag skulle tycka det. De är antignen för dyra, för plstiga eller har gått för långt. Köpa ny är ingen ide känns det som när man snart ska gå på "helvete-är-det-vad-jag-får-ut-lönen"

eller månadens förolämpning som jag också kallar den.

Haha, jadu normalt sett brukar jag surfa in här på jobbet med men ssssch haha Har däremot inte haft tid till det nu då det är tusentals saker som ska fixas innan jag går på semester. Sen har syrran fyllt 30 så det var massa planerande där med, men nu är jag allt tillbaka, fast vi har ju varandra på fb med så helt utanför är jag inte

haha
Det där med bil är verkligen inte det lättaste kan jag tänka mig. Vi köpte vår beg för ett år sen, en toyota avensis, en riktigt mysig familjebil, rekommenderas varmt. Sen är kruxet bara att hitta en som du säger som inte är för dyr eller gått för långt vilket kan va ett jädra problem ja, det hade vi med haha