• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • lillahumla84
    Devotion skrev 2011-06-13 17:24:30 följande:
    Ja det var samma som sist. Men hade du haft dina länge och gjort något åt dem eller försvann de av sig självt? Efter hur lång tid?! Jag fick cellförändringar först nu under graviditeten och nu vill de ju inte göra något åt dem utan vänta tills bebben har kommit..
    Jag har opererat en gån och fått tillbax de, men nu efter föra provet så visade de normalt. Så vi får hoppas de håller i sig. För en sådan operation vill jag inte va med om igen. I alla fall inte i vaket tillstånd utan bedövning. Tack snälla för att du berättade att hon va bra. Har verkligen funderat över att boka om tiden för att jag verkligen inte vill gå ditt. Men det är ju för lill*ns skull så nu känns det mycket bättre. Hjärta
  • stoltcissi

lillahumlan84 
    hehe tur ja ej e ensam på den biten o va en glömsk kärring hehe
     japp som tur var va de en .granne ja sett innan som släppte in mig som hade sin tvättid..
    dock killen som hade tvätttiden innan mig som hade glömt sina shorts,han passade på o sno min ikeakasse
    då han hämtade shortsen-.. men hellre den än mina kläder som e köpta för ex antal kr..
    hur e de me dig idag? gick de bra på mvc?

• Fru R
    Devotion skrev 2011-06-13 16:21:05 följande:
    Myran skönt att allt såg bra ut! Jag tänkte på dig idag när jag var på östra!

Tack för tipsen mot halsont! Jag ska testa det där med smält smör! ingefära har jag ingen hemma tyvärr!

Lillahumlan: Nu har jag varit på östra o tagit ett nytt cellprov. Hoppas att du också ska till Cecilia Kärrberg! Hon var såå mycket bättre och mer sympatisk än Björg på Sahlgrenska. Tog sig tid att förklara och frågade hela tiden om allt var ok! Såvitt hon kunde se var cellförändringarna oförändrade men jag ska räkna med att få ta bort dem när bebben kommit!
    Va skönt att allt såg bra ut! Nu kan du verkligen andas ut. Bra att läkaren den här gången var bättre.

lillahumlan: lycka till imorgon!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • lillahumla84
    stoltcissi skrev 2011-06-13 17:39:37 följande:
    lillahumlan84 
    hehe tur ja ej e ensam på den biten o va en glömsk kärring hehe
     japp som tur var va de en .granne ja sett innan som släppte in mig som hade sin tvättid..
    dock killen som hade tvätttiden innan mig som hade glömt sina shorts,han passade på o sno min ikeakasse
    då han hämtade shortsen-.. men hellre den än mina kläder som e köpta för ex antal kr..
    hur e de me dig idag? gick de bra på mvc?
    Det är helt ok idag, inte så illamående som jag vart dom senaste dagarna. Och så har man ju fått lyssna på lill*n idag. Då kan man ju inte va något annat än glad Flört Men va dom håller på att ta saker då. Tacka vet jag våran tvättstuga. Fast nu har jag ju tvättmaskin i lghtn tack vare svärmor Skrattande
    Fru R skrev 2011-06-13 17:46:56 följande:
    Tack. Hjärta
  • stoltcissi
    lillahumla84 skrev 2011-06-13 17:50:17 följande:
    Det är helt ok idag, inte så illamående som jag vart dom senaste dagarna. Och så har man ju fått lyssna på lill*n idag. Då kan man ju inte va något annat än glad Flört Men va dom håller på att ta saker då. Tacka vet jag våran tvättstuga. Fast nu har jag ju tvättmaskin i lghtn tack vare svärmor Skrattande
    Fru R skrev 2011-06-13 17:46:56 följande:
    Tack. Hjärta
    de e bra de:) alltid mys o få höra den lille-- oo ja de e backa vi pratar om hhaaha bor i fattigmanshusen .. med folk som inte e pålitliga så ja e glad att ja hade en bra person som tvättade efter mig av de få som e bra i denna trapphus..annars kunde bebiskläder åxå vart borta..
    önskar ja kunde ha tvättmaskin i min lghet.. så mkt enklare
  • stoltcissi

ja kan säga dig åxå cecilia e bra o de bra du ej avbokar tiden.. har ju åxå opererat mig en gång men har lätta cellförändringar nu..
    cecilia ska se doktor cecilia den 21e heheh

• stoltcissi

så nu kan man sätta sig i lugn o ro igen.. sonen hade en 10 min utbrott en blandning av trötthet o ja vet ej  vad..satt o höll för öronen o då blev han assur på mig..
    värkarna kom o de avlöste varandra.. ajj satan vad dem kommer tätt:(..

• Blondie82
    lillahumla84 skrev 2011-06-13 17:18:15 följande:
    Blondie82: Skönt att klänningen snart är framme i alla fall. Nu håller vi bara tummarna på att det är rätt färg och storlek Flört Såg att ni va incheckade på Visby lasarett?! Hoppas allt är bra med er? Obestämd
    Ja jag väntar med spänning på klänningen nu Glad
    Ja det blev en tur till MVC idag igen. BM som jag träffade där förra veckan ringde och frågade hur jag mådde för det stod ingen journal från i fredags när jag bara träffade undersköterskan. Så det kändes ändå bra att hon var mån om att allt var bra med mig och bebisen! Har ju en läkartid imorrn för koll av tappen men hon ville att jag skulle komma och lämna nytt urinporv samt ta ett tryck idag igen. Trycker var bra 120/88 men det läcker ännu mer äggvita i urinen nu än i fredags. Så det är ju lite oroväckande. Fick sitta kvar där ett bra tag tills BM hade tid att prata med mig på sin fikarast. Jättesnällt att de har sån koll på mig faktiskt för då känner man ju att dom inte missar något. Vi skulle diskutera med läkaren i morgon vad som händer nu när äggvitan ökar, det är ju njurarna som inte riktigt orkar med kroppen och man skall passa sig för svullnader. Känns som jag har tusen frågor så jag får se hur mycket jag får fram till läkaren i morgon Glad
  • stoltcissi
    Blondie82 skrev 2011-06-13 22:39:49 följande:
    Ja jag väntar med spänning på klänningen nu Glad
    Ja det blev en tur till MVC idag igen. BM som jag träffade där förra veckan ringde och frågade hur jag mådde för det stod ingen journal från i fredags när jag bara träffade undersköterskan. Så det kändes ändå bra att hon var mån om att allt var bra med mig och bebisen! Har ju en läkartid imorrn för koll av tappen men hon ville att jag skulle komma och lämna nytt urinporv samt ta ett tryck idag igen. Trycker var bra 120/88 men det läcker ännu mer äggvita i urinen nu än i fredags. Så det är ju lite oroväckande. Fick sitta kvar där ett bra tag tills BM hade tid att prata med mig på sin fikarast. Jättesnällt att de har sån koll på mig faktiskt för då känner man ju att dom inte missar något. Vi skulle diskutera med läkaren i morgon vad som händer nu när äggvitan ökar, det är ju njurarna som inte riktigt orkar med kroppen och man skall passa sig för svullnader. Känns som jag har tusen frågor så jag får se hur mycket jag får fram till läkaren i morgon Glad
    shit va du har massa o tänka på.. önskar ja kunde avlasta dig med nåt.. men de e bra att de kollar upp dig ordentligt
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011