• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Blondie82
    stoltcissi skrev 2011-06-14 09:45:12 följande:
    shit va du har massa o tänka på.. önskar ja kunde avlasta dig med nåt.. men de e bra att de kollar upp dig ordentligt
    Ja det är allt lite mycket nu! Och även om jag är lite rädd för kontrollen idag så skall det bli himla skönt att bli kollad. Har laddat med tusen frågor i mitt huvud så jag får väl köra på som en kulspruta när jag kommer in dit haha. Har att göra med en sur och jobbig karl idag också vilket jag blir irriterad på för när jag är nervös och behövar lugnas så blir det inte bättre om han svider och klagar över allt. Skall skicka iväg honom på gymmet med en kompis och hoppas han kan springa av sig sitt dåliga humör Tungan ute. Så kan jag fokusera på mig och bebisen istället Hjärta
  • stoltcissi
    Liisaan skrev 2011-06-14 10:11:05 följande:
    Stoltcissi vart i backa bor du? :)
    jag bor vid semla lagerlöfstorg,har du sett mig?Tungan ute
    Blondie82 skrev 2011-06-14 10:47:34 följande:
    Ja det är allt lite mycket nu! Och även om jag är lite rädd för kontrollen idag så skall det bli himla skönt att bli kollad. Har laddat med tusen frågor i mitt huvud så jag får väl köra på som en kulspruta när jag kommer in dit haha. Har att göra med en sur och jobbig karl idag också vilket jag blir irriterad på för när jag är nervös och behövar lugnas så blir det inte bättre om han svider och klagar över allt. Skall skicka iväg honom på gymmet med en kompis och hoppas han kan springa av sig sitt dåliga humör Tungan ute. Så kan jag fokusera på mig och bebisen istället Hjärta
    fråga på det e de dem e till för..
    ucha sur o jobbig karl låter ej kul.. bra ide o skicka iväg han så du kan fokusera på dig o bebben
    ja e sjlv på kink humör.. ucha blir så sur...
  • Liisaan

Ne det tror jag inte att jag har gjort, bor i aröd och har dottern på backa kyrkogata så det är mest där jag hänger ;) men vi går nog på samma mvc då? Då kanske vi stöter på varandra där :)

• stoltcissi
    Liisaan skrev 2011-06-14 13:37:55 följande:
    Ne det tror jag inte att jag har gjort, bor i aröd och har dottern på backa kyrkogata så det är mest där jag hänger ;) men vi går nog på samma mvc då? Då kanske vi stöter på varandra där :)
    hehe går du på rimmaregatans mvc? där går ja iaf ska dit nu kvart i 4 hehe
  • stoltcissi

o så tänker man nu ska man va duktig o göra pannkakor dock me färdig smet men ändå...
    o de blir degiga o brända o går sönder.. o så har ja vart ledsen sen redan tidigt idag så ja ba slängde skiten..
    känner mig som världens kassaste mamma som ej kan ens göra hela pannkakor..Gråter
    o han ba pannkakor.. ne sorry gubben mamma får köpa färdiga sen...
    nån som e bra på gö pannkakor utav er? får gärna komma t oss ...

• Liisaan

Ja där går jag :) vem har du? Öva öva öva så blir pannkakorna kanon ska du se, inte är du en dålig mamma för att pannkakorna går sönder!

• lillahumla84
    stoltcissi skrev 2011-06-14 15:03:31 följande:
    o så tänker man nu ska man va duktig o göra pannkakor dock me färdig smet men ändå...
    o de blir degiga o brända o går sönder.. o så har ja vart ledsen sen redan tidigt idag så ja ba slängde skiten..
    känner mig som världens kassaste mamma som ej kan ens göra hela pannkakor..Gråter
    o han ba pannkakor.. ne sorry gubben mamma får köpa färdiga sen...
    nån som e bra på gö pannkakor utav er? får gärna komma t oss ...
    Usch vad jobbigt sådant är. Men jag skickade dig världens lättaste recept. De kan inte gå fel när man gör de. och de blir hur gott som helst oxå. Har fått de av min mamma som har fått de av sin mamma. Flört Sjukt lätt. Hoppas det gick bra på mvc?

Hur går det för dig Myrangbg? Mår ni bra?

Var på östra för cellprover idag och måste säga att jag gick där ifrån med ett leende. Tack Devotion för att du talade om hur bra hon va, för det var hon verkligen. Glad Nu verkar det som att jag inte behöver göra något mer fören efter förlossningen vilket känns himla skönt då hon inte såg något som skulle kunna ehövas ta bort. Nu har jag oå bokat in en tur till Gekås. Blir sista tisdagen nu denna månaden vilket jag längtar till väldigt mycket nu Drömmer. Så nu ska här skrivas shoppinglista. hahahaha!
  • inda

Lillahumlan84,: Skönt att höra! Roligt med en shoppingresa dessutom Glad

Stoltcissi: olyckligt med pannkakorna tänk på att "övning ger färdighet" Flört

Blondie82: Hur har det gått för dig idag? 

Själv har man gått och blivit sjukskriven Obestämd (har lite blandade känslor inför detta). Var hos läkaren idag då jag har haft kramper, sd och tryck den senaste tiden, visade sig att min tapp är 2,25  vilket känns sådär, har bakterier som skall behandlas med medicin och har dessutom någon annan slags bakterie som kan innebära att jag måste medicineras med en gång när jag kommer in till förlossningen, (ville inte veta allt för mkt då detta inte är säkert och känner att det är onödigt att stressa upp sig i onödan) , lilltjejen är dessutom fixerad vilket förklarar smärtan jag känner på exakt samma ställa varje dag...

Så nu gäller det att hitta saker att sysselsätta sig med Obestämd

• stoltcissi
    Liisaan skrev 2011-06-14 16:03:13 följande:
    Ja där går jag :) vem har du? Öva öva öva så blir pannkakorna kanon ska du se, inte är du en dålig mamma för att pannkakorna går sönder!
    jag har goa mariana{#emotions_dlg.flower} ahh dock e gravidtålamodet inte bra alls.. men ska öva mer  en annan dag haha...
    ibland känner ja mig så kass:(
    lillahumla84 skrev 2011-06-14 16:36:09 följande:
    Usch vad jobbigt sådant är. Men jag skickade dig världens lättaste recept. De kan inte gå fel när man gör de. och de blir hur gott som helst oxå. Har fått de av min mamma som har fått de av sin mamma. Flört Sjukt lätt. Hoppas det gick bra på mvc?

Var på östra för cellprover idag och måste säga att jag gick där ifrån med ett leende. Tack Devotion för att du talade om hur bra hon va, för det var hon verkligen. Glad Nu verkar det som att jag inte behöver göra något mer fören efter förlossningen vilket känns himla skönt då hon inte såg något som skulle kunna ehövas ta bort. Nu har jag oå bokat in en tur till Gekås. Blir sista tisdagen nu denna månaden vilket jag längtar till väldigt mycket nu Drömmer. Så nu ska här skrivas shoppinglista. hahahaha
    ahh såg det,ska bara ha tålamodet o lusten o göra dem åxå:)  ahw familjerecpt o så har ja fått de taaack:D
    ja va bra cellproverna ser bra ut för dig,hon e duktig  cecilia..  ahhw önskar ja åxå kunde åka t gkås en sista g
    ång heh:)
    inda skrev 2011-06-14 17:07:58 följande:

Lillahumlan84,: Skönt att höra! Roligt med en shoppingresa dessutom Glad

Stoltcissi: olyckligt med pannkakorna tänk på att "övning ger färdighet" Flört

Blondie82: Hur har det gått för dig idag? 

Själv har man gått och blivit sjukskriven Obestämd (har lite blandade känslor inför detta). Var hos läkaren idag då jag har haft kramper, sd och tryck den senaste tiden, visade sig att min tapp är 2,25  vilket känns sådär, har bakterier som skall behandlas med medicin och har dessutom någon annan slags bakterie som kan innebära att jag måste medicineras med en gång när jag kommer in till förlossningen, (ville inte veta allt för mkt då detta inte är säkert och känner att det är onödigt att stressa upp sig i onödan) , lilltjejen är dessutom fixerad vilket förklarar smärtan jag känner på exakt samma ställa varje dag...

Så nu gäller det att hitta saker att sysselsätta sig med Obestämd

ahh övning ger säkert färdighet men tålamod o som gravid nepp de går ej ihop haha
    ucha vad de lät jobbigt me bakterier .. hoppas de blir bättre el du slipper dem sen vid fl
  • stoltcissi

mvc gick bra.. blodtryck o sånt var bra.. o huvudet e ruckbart.. inte konstigt på ja känner sånt jkla tryck där nere ofta
    o mina förvärkar som kommer i samband me stress me sonen kan mkt väl göra så fl startar tidigare..
    jaja en dag i taget heeh

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011