Göteborgare med BF augusti 2011
Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya 
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
Länk till gamla tråden;
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
~~♥~~BF-lista~~♥~~
29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)
Jag har också föräldradagar kvar sen Leonora. Därför tar jag ut semester efter midsommar sen när de dagarna är slut och dagis fortfarande har sommarstängt så tar jag föräldradagar för henne, efter det tar jag för lille räkan i magen tänkte jag 
förstår verkligen vad du menar men att man bli deppig av att gå hemma. Men det kan ju vara smart att testa att vara hemma och om det lättar så kan du ju som Capa sa alltid gå tillbaka och börja jobba 50% igen?! (och oroa dig inte för att du gnäller av dig, det böhöver vi alla göra lite då och då så se det som att vi gärna lyssnar och peppar
Hon trodde att det dels kunde vara livmodern som tränar sig inför förlossningen men också att livmodern nu börjar växa i ännu större takt och att ligamenten samt växtvärken bidrar till trycket som är hela tiden. Gick in i vecka 17 idag (så alltså 16+0). Hennes råd var att lägga mig och vila och om det går över så är det lugn, så det får bli soffläge direkt efter jobbet!
Jag ska istället stressa iväg och hinna handla mat innan det är dags att hämta lilltjejen på dagis, har 30 min på mig efter jag slutar, yikes!! Sen ska man hem och laga mat. Är så himla sugen på fiskpinnar med potatis och smält smör, jag bara MÅSTE ha det idag!! Hmm... verkar som denna bebisen är en liten fisk...... först sushi och nu fiskpinnar haha