• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • ciccile
    TantKerstin skrev 2011-03-02 08:28:17 följande:
    Devotion: Hoppas det går över nu då

Greta: Du har mail

Har ni några förslag på vart vi kan gå på lördag?
    Hur många vill och kan ta en fika på lördag?
  • Capa
    Jenric skrev 2011-03-02 18:21:54 följande:
    Tack för uppmuntrande ord! Idag mår jag lite bättre, har fått i mig vätskeersättning och verkar få behålla det nu. Har även fått besked om att det inte påverkar bebisen, den tar vad den behöver. Skönt...
    Jo bebisen är som en parasit för kroppen och tar först och främst vad den vill ha innan den lämnar nåt åt dig. Kan du inte äta en dag så tar den av dina reserver, det är väl tur det när man ligger magsjuk iaf Glad
  • TantKerstin

Cravings..haha. Jag har dille på allt som är sött, men favorien är jordgubbar. Vissa dagar när jag mår illa så får jag bara i mig jordgubbssaft blandat med bubbelvatten
    Och sushi också..det är jag också mer sugen på än innan..

Men jag gör en lista på nytt så får vi se då ang fikan Skriv upp er om ni kan följa med

FIKA PÅ LÖRDAG KL 13 (?) VAR?
    TantKerstin

• ciccile
    TantKerstin skrev 2011-03-02 19:43:25 följande:

Cravings..haha. Jag har dille på allt som är sött, men favorien är jordgubbar. Vissa dagar när jag mår illa så får jag bara i mig jordgubbssaft blandat med bubbelvatten
    Och sushi också..det är jag också mer sugen på än innan..

Men jag gör en lista på nytt så får vi se då ang fikan Skriv upp er om ni kan följa med

TantKerstin

TantKerstin
    Myrangbg
  • Fru R

TantKerstin
    Myrangbg
    Fru R

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Greta
    Fru R skrev 2011-03-02 19:58:39 följande:
    TantKerstin
    Myrangbg
    Fru R
    TantKerstin
    Myrangbg
    Fru R
    Greta
  • Blondie82
    Greta skrev 2011-03-02 22:14:46 följande:
    TantKerstin
    Myrangbg
    Fru R
    Gret
    Tyvärr måste jag hoppa denna gång, har en annan sak jag måste gå på. Känns lite trisst då jag längtat efter en träffa men det lär komma ett antal mer så jag får vänta tills nästa tillfälle kommer Skrattande.
  • L86

Åh, så trött jag är på min huvudvärk!! Är redan sjukskriven på 50 % för min migrän, men de senaste dagarna har jag inte kunnat jobba alls! Blir så ledsen! Nu vill läkaren sjukskriva mig 100 %... känns tungt att redan bli sjukskriven på heltid, har ju 22 veckor kvar... Ledsen för mitt gnäll inlägg.

Va hos BM igår och fick akupunktur för migränen. Hon märkte att jag var lite deppig så jag fick lyssna på hjärtljuden för första gången. Åh, vilken härlig känsla och absolut peppande!

Kan eventuellt följa med på lördag! Återkommer om det!

• Capa
    L86 skrev 2011-03-03 10:22:54 följande:
    Åh, så trött jag är på min huvudvärk!! Är redan sjukskriven på 50 % för min migrän, men de senaste dagarna har jag inte kunnat jobba alls! Blir så ledsen! Nu vill läkaren sjukskriva mig 100 %... känns tungt att redan bli sjukskriven på heltid, har ju 22 veckor kvar... Ledsen för mitt gnäll inlägg.

Va hos BM igår och fick akupunktur för migränen. Hon märkte att jag var lite deppig så jag fick lyssna på hjärtljuden för första gången. Åh, vilken härlig känsla och absolut peppande!

Kan eventuellt följa med på lördag! Återkommer om det!
    Fy vad jobbigt det låter Rynkar på näsan Men har du tur kanske migränen lättar om du du är sjukskriven 100% ett tag och vilar ut hemma utan stress....?? Skulle du må bättre kan du alltid gå tillbaka tidigare till jobb än vad du är sjukskriven till, det gjorde jag utan problem. Hoppas verkligen att du mår bättre snart stackarn!! {#emotions_dlg.flower}
  • L86
    Capa skrev 2011-03-03 10:44:47 följande:
    Fy vad jobbigt det låter Rynkar på näsan Men har du tur kanske migränen lättar om du du är sjukskriven 100% ett tag och vilar ut hemma utan stress....?? Skulle du må bättre kan du alltid gå tillbaka tidigare till jobb än vad du är sjukskriven till, det gjorde jag utan problem. Hoppas verkligen att du mår bättre snart stackarn!! {#emotions_dlg.flower}
    Tack{#emotions_dlg.flower} Är bara så rädd för att bli helt deppig om jag bara går hemma. Just nu funderar vi på om jag ska vara sjukskriven 100% och eventuellt jobba 50% de dagar jag vaknar utan huvudvärk och orkar. Vet inte vad försäkringskassan kommer att säga om det bara... orkar inte med stul från dom också nu. Det kluriga med migränen är ju att man kan vara sänkt några dagar och må bra någon dag lite då och då. Hur gjorde du när du gick tillbaka till jobbet? Gick du tillbaka fullt då eller?
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011