• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • stoltcissi
    Myrangbg skrev 2011-07-13 19:26:08 följande:
    Skulle någon fika imorgon? Vi skulle nog kunna våga oss ut på ett stort äventyr
    ja hade gärna hängt på men har tyvärr ej ekonomin för de nu:( attans att ja ej kan när ni kan våga på er ett äventyr:(
  • TantKerstin

Jag är gärna på fika imon vid 12, ska vi säga Café Husaren som sist? Blir nästan lättast så

Fika torsdag kl 12 café Husaren
    Jenjen
    TantKerstin

• ciccile
    TantKerstin skrev 2011-07-13 19:57:11 följande:
    Jag är gärna på fika imon vid 12, ska vi säga Café Husaren som sist? Blir nästan lättast så

Jenjen
    TantKerstin
    Jag vill fika!

Jenjen
    TantKersti
    Myrangbg
  • Jenric
    Myrangbg skrev 2011-07-13 20:05:40 följande:
    Jag vill fika!

Jenjen
    TantKerstin
    Myrangbg
    Kul!! Glad

Jag kommer inte ihåg så bra hur det såg ut där inne, vi satt ute sist. Men det verkar som att det ska regna lite imorgon efter 12-13 så det blir väl inne den här gången. Men det borde väl få plats en barnvagn!? Kommer du ihåg bättre, Kerstin?
  • Capa
    TantKerstin skrev 2011-07-13 19:57:11 följande:

Jenjen
    TantKerstin
    Ååh så mysigt med fika!! Vi ska iväg på semester i helgen så jag har en massa saker att hinna med imorron.... men det blir säkert fler fikor framöver antar jag Flört Ni får ha så kuuul o ät lite kanelsnäcka för mig med Tungan ute
  • Devotion

Lillahumla:: fy vad jobbigt med foglossning.. :/ men nu är det inte lång tid kvar!!

Blondie: åh vad mysigt det låter att ha er lille kille hos er!! det känns fortfarande ganska avlägset här! Man förstår nog inte riktigt förrän man är där själv!

Myran: härligt att liten blivit "stor"

Hoppas att ni får en mysig fika imorgon!

Oj vad vår lille bebbe har bökat o grejat idag! när jag satt o fikade med mamma o svärföräldrarna förut (de har också stuga här, det var så jag o Kalle träffades) så rörde sig liten så mycket att hela magen hoppade! Det syntes på långt håll!! :D

• Jenric
    Capa skrev 2011-07-13 21:37:33 följande:
    Ååh så mysigt med fika!! Vi ska iväg på semester i helgen så jag har en massa saker att hinna med imorron.... men det blir säkert fler fikor framöver antar jag Flört Ni får ha så kuuul o ät lite kanelsnäcka för mig med Tungan ute
    Ha det så bra på semestern! Klart att det blir fler fikor Glad
  • stoltcissi

idag har min lilla ej vart aktiv knappt nåt ,nån kick o rörelse.. från att bruka stöka järnet.. bara onda sds o brännande ilandesmärta där nere..
    hoppas ni alla får en go fika imorn{#emotions_dlg.flower}

• Jenric
    Devotion skrev 2011-07-13 22:37:48 följande:
    Lillahumla:: fy vad jobbigt med foglossning.. :/ men nu är det inte lång tid kvar!!

Blondie: åh vad mysigt det låter att ha er lille kille hos er!! det känns fortfarande ganska avlägset här! Man förstår nog inte riktigt förrän man är där själv!

Myran: härligt att liten blivit "stor"

Hoppas att ni får en mysig fika imorgon!

Oj vad vår lille bebbe har bökat o grejat idag! när jag satt o fikade med mamma o svärföräldrarna förut (de har också stuga här, det var så jag o Kalle träffades) så rörde sig liten så mycket att hela magen hoppade! Det syntes på långt håll!! :D
    Ja, visst ser det lustigt ut när det hoppar och står ut på alla möjliga sätt. Min mage var mer fyrkantig än rund förut Tungan ute

Idag har jag spenderat dagen i trädgården, beskurit tre buskar, tagit bort en död buske, rensat mellan plattorna och gjort fint... sen fick jag lida - aj, vad ont jag fick i korsryggen sen! Men det var så jäkla skönt att GÖRA något nyttigt och svettas lite! Kände att det var nyttigt för mig rent mentalt... Glad Fick en liten sammandragning, som inte gjorde ont och den gick över när jag stannade upp en stund. Skulle vilja plantera nån typ av bärbuske, typ röda vinbär eller kanske krusbär sen... Men det kanske man inte kan göra nu, det får man kanske göra nästa vår...?
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011