• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • masou

Har ingen bil och hänger just nu hos mina föräldrar i Stenungsund - men Som sagt - gärna nästa gång! Hoppas ni hade det mysigt idag :)

• L86

Hej på er i värmen! Så mysigt med bad fika! Hänger gärna med nästa gång. Tänkte kolla med er om någon kan nåt om hinnsvepning? Fick en sån på östra för en timme sen i hopp om att sätta igång det hela! Nån med erfarenhet av hinnsvepning?? Hoppas verkligen att det funkar!

• TantKerstin

L86: spännande!! Jag tror att det brukar sätta igång ett tag efter det, håller tummar o tår!

Blondie: Det låter bra att bjuda med killarna, skulle vara roligt att träffas nån gång allihop! Hur går det för V idag i värmen?

• Liisaan

Hoppas ni haft en toppendag idag på badfikan! Jag hoppas lilleman kommer ut snart för det blir nog ingen fika innan. All min energi går till Maya just nu och jag njuter av lugnet som enbarnsmamma :)

• Capa

Jahapp så fick man en liten blödning..... Eftersom jag inte har mer värkar än vanligt ville jag avvakta men D tvinga mig att ringa förlossningen där bm tyckte som jag att avvakta hemma tills det drar igång, behöver inte undersökas då hon tyckte det helt klart lät som slemproppen släppt helt nu o förlossningen har startat.... Så nu får vi se hur länge lillebror ska envisas med att va kvar i magen..... Jag gissar på 3 veckor MINST!

• Capa

Jahapp så fick man en liten blödning..... Eftersom jag inte har mer värkar än vanligt ville jag avvakta men D tvinga mig att ringa förlossningen där bm tyckte som jag att avvakta hemma tills det drar igång, behöver inte undersökas då hon tyckte det helt klart lät som slemproppen släppt helt nu o förlossningen har startat.... Så nu får vi se hur länge lillebror ska envisas med att va kvar i magen..... Jag gissar på 3 veckor MINST!

• Blondie82

Förstår att de flesta av er är rätt less på att gå och vänta och vill bara ha ut era gullungar. Men ni skall veta att det här är tokspännande att följa, nu börjar det ju verkligen hända grejer lite här och var med förvärkar, slemmis och hinnsvepning!! Man kan inte annat än att logga in flera gånger om dagen bara för att hålla sig uppdaterad över hur det går för er Skrattande{#emotions_dlg.flower}

• Blondie82

Kom att tänka på en blogg jag följer... hon skrev ett så roligt inlägg när hennes son inte ville ut även fast hon gått över tiden. Tänkte bara som ett litet tips som ni kan ge till era bebisar Flört:

Kära Son,

Jag vill härmed varsla dig, i egenskap av din hyresvärd, att du nu blir vräkt!
    BF-dagen passerades för 6 dagar sedan, och därför anser jag mig nu tvungen att informera dig om att du hyreskontraktet på ettan med badkar nu har gått ut.

Då ingen ansök om förlängning av kontraktet kom mig tillhanda senast tre månader innan måste jag be dig att packa ihopa och flytta omgående.

Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 2011-06-14 (se Bilaga, Rutin-UL rapport).

För att underlätta för alla berörda parter ber vi dig att flytta ut självmant! Utgången finner du söderut!

Vidare vill jag underrätta dig att om att parkeringsböter kommer att utdelas sam trängselskatt debiteras fr om imorgon, den 21 juni 2011.

Med vänliga hälsningar
    Mamma AB
  • Devotion

Capa och L86: låter som om det är fler småttingar på G! Gud så spännande!!

Ni andra - tack för besöket! Det var jättemysigt! om ni är badsugna framöver vet ni var jag finns!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011