• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Liisaan

Capa: usch då! Nu får din bebis ge med sig å komma ut tycker jag! Jag har värkar under dagarn, börjr runt 9-10 och håller på hela dagen, kvällen kommer dom oftare och blir regelbundna när jag lägger mig slutar dom! Tycker dom blir starkare för varje dag så åt rätt håll går det iaf! :) mensvärk i både rygg å mage så nu tycker jag att han får komma ut! :)

• Blondie82

Liisaan, så var du inne på +1 urk kan bara föreställa mig känslan av att gå och vänta och vänta! Hoppas verkligen lillebror letar sig neråt och ut snarast!!

• Liisaan

Blondie: +1 känns inget mot 11 dagar med maya, när det gått en vecka så e ja nog väldigt bitter haha :) bm boka en tid för längesen 1 Vecka efter bf så får vi se vad som händer då om jag får tid tidigare för överburenhetskontroll. Får hoppas han kommer ut innan dess ändå :)

• L86

Den stora BF dagen är här, men ingen bebis! Låg vaken i natt med sd, men vid 4 blev allt lugnt igen. Är i alla fall ganska säker på att slemmisen gick på riktigt igår, vilket känns som ett steg åt rätt håll. Kom ut nu lilla bebis!

BF 7/8 2011!
  • ciccile
    L86 skrev 2011-08-07 10:14:49 följande:
    Den stora BF dagen är här, men ingen bebis! Låg vaken i natt med sd, men vid 4 blev allt lugnt igen. Är i alla fall ganska säker på att slemmisen gick på riktigt igår, vilket känns som ett steg åt rätt håll. Kom ut nu lilla bebis!
    Idag är det vår dag och jag är nästan lite sentimental . Håller tummarna för att din lilla är punktlig!
  • stoltcissi

ja hoppas ja kan vara med er på onsdag, om de ej e möte för mig då så kommer ja kl 11:)

• Fru R

11 funkar bra för mig! Har vi bestämmt något ställe? Bra att veta menar jag Själv var jag på stan en stund idag och efter tja ca 20 meter var jag tvungen att stanna. Hela magen blev bara stenhård.
    Har sovit jättedåligt inatt, funderar allvarligt om någon kört över mig med en ångvält eller annat stort redskap, är helt mör och ska nog lägga mig en liten stund snart.

Liisaan: kom igen nu bebis!! Jag gick över 9 dagar med Alicia och det sög verkligen!! Vet inte riktigt vad jag tar mig till om jag går över så länge den här gången också....

L86: Kom igen bebisen!! Bra att slemmisen gått i alla fall.

Capa: hoppas att antingen värkarna ger med sig eller kommer igång ordentligt. Jag tror jag vet vilket du föredrar.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Jelli

Hej på er! Hur mår alla? Har det kommit några fler bebisar (inte hunnit läsa igenom alla inlägg än). Här är det bra och "bara" några veckor kvar, siktar på max två . Åkte in på en koll i lördags då jag tyckte det läckte men det var bara "lite extra saftigt" som läkaren uttryckte det. Skönt att kolla upp och se att allt var bra med bebisen i alla fall. Såg att ni skulle fika i morgon. Troligtvis åker vi till Gbg på torsdag så om någon som inte kunde på onsdag eller som är väldigt fikasugen igen, vill fika då så hojta! Ska på spelning på eftermiddagen men typ runt lunch. Är det fint väder kan ju en påse bullar och en flaska saft på en filt i skottsskogen funka. Där finns ju plats för barnvagnar och storasyskon med spring i benen.

• Liisaan

Ville bara skriva hur glad jag är att ha er goa juni, juli, augusti och även kanske september mammor :) ni är helt fantastiska allihop!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011