• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Devotion

Liisan och Capa: hoppas att det är något på G för er båda två!!! Det är verkligen på tiden nu!

• Liisaan

Liten uppdatering: jag har inte åkt in än utan avvaktar lite då dom inte gör jätteont. Skall ut och gå nu och hopps dom drar igång mer då skall jag in direkt. Fortsätt håll tummarna :)

• Jenric
    Devotion: Skönt att allt är som det ska hos BM. Jag ska dit i eftermiddag, glad för att jag inte fick tid på morgonen då natten var ganska jobbig!

Capa: Hahahaha, D är ju för rolig Skrattande Var det idag du skulle till BM? Håller med Blondie, kolla om du inte kan få lite hjälp på traven.

Fru R: Vet du? Vi glömde att köpa donuts på vägen hem igår...! Hur kunde vi?! Har därför köpt 4 stycken nu som jag ska käka upp alldeles själv, då jag har turen att det var 4 för 20 kr och E inte tycker om sånt Tungan ute

Jag vågar nästan inte säga det högt (då kanske det kommer tillbaka) men mina höfter gör inte lika ont på nätterna längre. Hoppas också att det är ett gott tecken. Ang. magen så är jag fortfarande ganska hård (äter ju järntablett varje kväll nästan). Men har gått lite mer ofta det sista.

Liisaan: Håller alla tummar och tår jag har för dig och lillebror!!!! Baby Keep us posted! Woooooiiiii! Idag kommer jag titta in här typ hela tiden Skrattande
  • emelielj

Verkar som om det är nåt på G här!
    Jag hade värkar i flera timmar utan att alls ha särskilt ont så jag trodde absolut inte att det var bebis på gång!
    Efter fyra timmar med lite mensvärk så åkte vi in och jag hade öppnat mig 5-6 cm. Så det kan lika gärna vara pågång fastän man knappt känner något :)

• Devotion

Liisan: jag håller tummarna!!! så spännande!!!

Jenjen: lycka till i eftermiddag! Jag vet inte varför jag har lyckats boka så många morgontider.. Det var ju praktiskt när jag jobbade men nu hade det gärna kunnat vara på em...

Skönt iaf att dina höfter känns bättre! Och Ååh vad gott det lät med donuts... Jag som redan varit o handlat... Typiskt!!

• Fru R

capa: gråt för fan!! Du har förtjänat att få en hinnesvepning eller två. Funderar själv på den strategin när jag ska till bm nästa vecka. Och så måste jag komma ihåg att skriva till att jag vill ha sen avnavling på bebisen också. Känner på mig att jag kommer att glömma det.

liisaan: Kom igeeeeen nu!! Ut och gå med dig om du orkar, håller alla tummar och tår jag kan få tag på.

jenjen: Nej men attans!! Jag som är sugen på något sött just nu. Kanska ska tina en muffins från frysen. Hmmmm....

I em ska jag åka till Borås och förhoppningsvis få med mig en gungstol hem. Hoppas, hoppas! När jag, så dum som jag är, berättade att jag skulle åka dit för min svärmor så insisterade (!) hon på att följa med så jag inte börjar föda i bilen själv... Jaja, lite kul kan det ju faktiskt vara att inte åka själv.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • juliaa

Emelieij hoppas att den lilla kommer nu det närmsta då :) lycka till

• emelielj

Julia, jag fick min kille den 31e, menade bara att det kan vara pågång fastän man knappt känner nåt och är osäker!

• juliaa

Ja just det :s förlåt går allt bra för er?

• Devotion
    Fru R skrev 2011-08-11 12:53:47 följande:
    capa: gråt för fan!! Du har förtjänat att få en hinnesvepning eller två. Funderar själv på den strategin när jag ska till bm nästa vecka. Och så måste jag komma ihåg att skriva till att jag vill ha sen avnavling på bebisen också. Känner på mig att jag kommer att glömma det.

liisaan: Kom igeeeeen nu!! Ut och gå med dig om du orkar, håller alla tummar och tår jag kan få tag på.

jenjen: Nej men attans!! Jag som är sugen på något sött just nu. Kanska ska tina en muffins från frysen. Hmmmm....

I em ska jag åka till Borås och förhoppningsvis få med mig en gungstol hem. Hoppas, hoppas! När jag, så dum som jag är, berättade att jag skulle åka dit för min svärmor så insisterade (!) hon på att följa med så jag inte börjar föda i bilen själv... Jaja, lite kul kan det ju faktiskt vara att inte åka själv.
    Varför vill du ha sen avnavling på bebisen?!

Grattis till gungstolen!    Tungan ute
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011