• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Jenric

Dum fråga kanske - är sammandragningar samma sak som värkar?

• ciccile

Ingen dum fråga Jenjen, jag har alltid trott att värkar är någonting som är mycket kraftigare än sammandragningar. När jag låg inlagd och sen när jag också läste min journal så har jag förstått att det inte är så. Det jag hade då va som vilka sammandragningar som helst som jag haft sen v. 20 men i journalen skriver de att jag hade värkar. Börjar det hända grejer för dig?

• Jenric

Jag är osäker... kanske bara "övning" på gång... :) haft mkt och regelbundna sammandragningar som inte gör ont nu under eftermiddagen, med ett ökat tryck neråt. Magen blir hård och fyrkantig, ilar ibland och hugger till i ljumsken. Ska ta ett varmt bad och se vad som händer. Gissar att det är nån typ av förberedelse. Eller så är det på gång... ??

• Blondie82

Vi hoppas att det är något på gång Jenjen :) så kan du vara bland de 5% som får på sitt BF !!!

• ciccile
    Jenric skrev 2011-08-12 20:47:25 följande:
    Jag är osäker... kanske bara "övning" på gång... :) haft mkt och regelbundna sammandragningar som inte gör ont nu under eftermiddagen, med ett ökat tryck neråt. Magen blir hård och fyrkantig, ilar ibland och hugger till i ljumsken. Ska ta ett varmt bad och se vad som händer. Gissar att det är nån typ av förberedelse. Eller så är det på gång... ??
    Tyvärr kan man ju aldrig veta när det är på gång men någon  typ av förberedels är det men sen är frågan hur länge kroppen tycker att den ska förbreda sig istället för att köra. Jag tror och hoppas på att liten kommer på bf .
  • Liisaan

Spännande jenjen! Ta du ett varmt bad och en dusch för det kan va på g och det kan även va övning. Allt förarbete är nyttigt i slutändan!! Skillnaden mellan sammandragningar och värkar är att sammandragningar brukar öägga av vid bad/duck vilket värkar inte gör, lägger det av så kan det dock dra igång igen. Håller tummarna för att det är bebis på gång!!! :) ursäkta stavningen men skriver från mobilen och den verkar inte gå med på att jag vill rätts till men du förstår nog ändå :)

• Fru R

jenjen: heja!! Ska du pricka bf alltså!?!? Spännande.

devotion: börjar du bli osmidig???? Välkommen till min värld!

Vi kom hem för en liten stund sedan från ett par kompisar och jag är helt slut. Dags att sova- god natt!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Litet My
    Devotion skrev 2011-08-12 09:36:18 följande:
    LillaMy: när hade du BF?!
    21:e...

men hade varit gott som sagt om bebis kommit liiiite tidigare, om inte annat för att det räddat hela min planering, tyvärr verkar hon mest motiverad att sparkas idag =)
  • Jenric

Hehe, näe det är nog inte så stor chans att föda imorgon på BF. Har kommit upp ur badet nu. Det var lite lugnare medan jag var i vattnet, men har börjat på samma sätt som innan nu. Helt uthärdligt, så det verkar inte vara nåt riktigt på gång än. Men man vet ju aldrig, kanske sätter igång inom de närmsta dagarna - eller så tar det stopp och så går jag över tre veckor, hehe... Flört Bara att vänta och se, antar jag!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011