• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Jenric

Blondie: duktig kille som sover 4 timmar i egen säng!! Guldstjärna :)

• nerdgirl78

Jenjen80: ja denna ggn gick det så fort att jag knappt fatta vad som hände. När vi kom in så fick jag sitta med ctg i 20 min efter det undersökte hon mig och sa att nu känner jag hans hår så jag var nog nästan helt öppen när vi kom in. Ja se till att ringa förlossningen direkt och åk in, mina värkar kom så plötsligt så det var nog 3-4 min emellan när vi satt i bilen. Bm på östra sa att i värsta fall får man ta med sig syskonet så får barnvakten hämta där isf. Lycka till nu och hoppas att bebis vill kika ut snart.

• nerdgirl78

Stort grattis Liisan!! Måste ha kommit ett helt nytt gäng med nya bebisar och föräldrar. Till mig sa dom oxå att pappan inte fick sova över. Men jag var själv i mitt rum hela vistelsen.

• emelielj

Min sambo fick lov att sova över de två första dagarna med mig på bb. Andra dagen skulle han inte fått stanna egentligen men det var okej eftersom det var typ tomt på bb (?) och jag var rätt ledsen eftersom oliver blev sjuk. Men sen fick han åka hem För tredje dagen blev det babyboom! Men jag är så glad över att han fick sova med mig två dagar iaf!

• Capa
    Liisan, Än en gång STORT grattis till eran "lille" prins {#emotions_dlg.flower}Baby Jisses vilken raketförlossning!! Min bm har varnat mig att jag lär få en liknande förlossning då jag har allt "grovarbete" nu så jag måste åka in direkt, DET gör ju inte en alls nervös haha Känns dock lite lugnande då du hann in och vi haft lurbebisar båda två. Skönt att din gav med sig tillslut iaf Solig Vad säger storasyster nu om sin söte lillebror??

Jenjen, Njaaa jag tror inte jag är näste man på tur faktiskt. Jag tror nu att han håller sig inne till BF om en vecka minst, han verkar inte vilja ut alls. Enligt D är det mitt fel då jag matar han med massa choklad och cola nu haha Men jag måste ju passa på Tungan ute Jag undrar om det inte blir du som är näste man på tur att ligga och gosa med bebis faktiskt!! Flört

L86,Fy tusan alltså!! Din förlossning låter som en riktig mardrömsförlossning ju!! Ingen bedövning som tog och krysta i 3 timmar åh fy faaasen!! Men som du säger är det självklart värt allt i slutändan!! {#emotions_dlg.flower}
  • Blondie82

Jenjen du måste ju tippa på dig själv och inte någon annan ;) du är ju faktiskt nästa i turlistan :P (Jaja fru r jag vet vad du kommer säga nu ;) )

• stoltcissi

jelli: ahh de e tur det... undra hur länge han ska trotsa.. nu sover ändå simon o leker med jespe,ger uppmärksamhet men de där med att slåss e inte kul.. känner mig som en kass mamma även om de nu e för han e svartsjuk på lillen o vill ha uppmärksamhet
    grattis l86 o liiisan{#emotions_dlg.flower}

• Jenric
    Capa skrev 2011-08-14 09:23:28 följande:
    Liisan, Än en gång STORT grattis till eran "lille" prins {#emotions_dlg.flower}Baby Jisses vilken raketförlossning!! Min bm har varnat mig att jag lär få en liknande förlossning då jag har allt "grovarbete" nu så jag måste åka in direkt, DET gör ju inte en alls nervös haha Känns dock lite lugnande då du hann in och vi haft lurbebisar båda två. Skönt att din gav med sig tillslut iaf Solig Vad säger storasyster nu om sin söte lillebror??

Jenjen, Njaaa jag tror inte jag är näste man på tur faktiskt. Jag tror nu att han håller sig inne till BF om en vecka minst, han verkar inte vilja ut alls. Enligt D är det mitt fel då jag matar han med massa choklad och cola nu haha Men jag måste ju passa på Tungan ute Jag undrar om det inte blir du som är näste man på tur att ligga och gosa med bebis faktiskt!! Flört

L86,Fy tusan alltså!! Din förlossning låter som en riktig mardrömsförlossning ju!! Ingen bedövning som tog och krysta i 3 timmar åh fy faaasen!! Men som du säger är det självklart värt allt i slutändan!! {#emotions_dlg.flower}
    Hehe, ja men det är klart att bebisarna vill stanna kvar så länge vi äter choklad och sånt... Jag käkade både choklad, glass och bullar igår. Hmmmm. Ska man äta broccoli och spenat idag då kanske, hehehe...
    Blondie82 skrev 2011-08-14 09:45:10 följande:
    Jenjen du måste ju tippa på dig själv och inte någon annan ;) du är ju faktiskt nästa i turlistan :P (Jaja fru r jag vet vad du kommer säga nu ;) )
    Ja, just det ja - det är ju jag som står på tur (enligt BF-listan iaf) nu när Liisaan har fått sin lille kille Skrattande Ni andra får helt enkelt knipa tills min bebis har kommit ut... Tungan ute Flört mohahaha...
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011