• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Jelli

Myrangbg: Om du inte redan gått med i libero/pampersklubben så gör det. Får en hel del rabattkuponger. Vi hade pampers när kompisar libero så gav vi varandra kuponger. Betalade nog inte fullpris för blöjor en gång det första året. Ibland försöker jag vara ekonomisk. I alla fall så jag kan slösa pengarna på roligare saker.

• lawendel

Sitter i soffan med hemsk molvärk i ryggen och en del sammandragningar på det. En liten tanke att det kanske kan dra igång.. Men det är nog att hoppas på för mycket, kan ju inte knö mig före i listan heller :) tagit panodil så det släpper nog snart..

• Fru R
    lawendel skrev 2011-08-14 18:46:41 följande:
    Sitter i soffan med hemsk molvärk i ryggen och en del sammandragningar på det. En liten tanke att det kanske kan dra igång.. Men det är nog att hoppas på för mycket, kan ju inte knö mig före i listan heller :) tagit panodil så det släpper nog snart..
    Haha, ska du komma och knö dig före!!?!? Heja heja säger jag bara!!

Myran: Jelli har helt rätt, Liberoklubben är jättebra. Men också att faktiskt kolla reklamen och klippa ut kuponger. Ofta finns det ganska mycket att få i olika affärer.
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • lawendel

Fru r: nä jag tror inte det:) säkert bara förarbete... Förbereder mig på att gå över istället för det gör jag säkert om jag hoppas för mycket innan haha

• Capa
    lawendel skrev 2011-08-14 18:46:41 följande:
    Haha jag håller med FruR, Heja Heja!! Alla våra småttingar ska ju ut förr eller senare ändå Flört Så som du beskriver det började det för mig med första, däremot har jag haft så ett väldans bra tag nu utan resultat, men jag håller helt klart tummarna för dig att nåt är på G nu, tjohooooo!!
    Ser verkligen fram emot att ha våra fikor med alla småttingar med hihi
  • stoltcissi

capa: gött o få veta de e naturligt dock skäms  när han trotsar mitt på torget dock men men..
    oj då hehe inte lätt o ha syskon. ja e sjlv enda barnet så vet ej hur det är o ha syskon
    ja känner mig lite träffad där ang knö mig före i kön men ja hade ju höga gallsyreprover/havandeskapförgiftning så antar ja fick knö mig före hehe
    ja hänger gärna med ny fika

• stoltcissi

myran: ja blev åxå lurad av jenjens frånvarande där de timmarna.. :P

• Liisaan

Tack alla! Vi följde bms råd och körde färdknäpoen igår fm, ut kom han ju så bara för att prova ;) har en kändisbebis här på bb bland personalen då alla måste kika på den stooora bebisen :) nu ligger vi å gossar och ögonen går i kors. Min rumskmrat skall hem idag så här är en plats ledig ;) imorgon åker vi förhoppningsvis hem, saknar Maya sm en tok! Hon är stolt över sin lillebror och vill än så länge bara pussa å krama han :) ut med bebisarna nuuu! :)

• TantKerstin

Myran: Vi kommer nog handla våra toujor (eller vad dom nu heter) blöjor på Lidl till bebisen. Tror dom har ersättning också och brukar ligga lägre än andra kedjor på samma varor.

Capa: Men nu får du allt pressa på lite..
    Lawendel:.. O du med...
    Jenjen:..o du också

Och går jag före i kön så kommer jag inte bli ledsen, med tanke på hur länge jag fick vänta förra gången så vill jag inte det igen!

• TantKerstin

Fru R: du får också pressa på förresten

Cissi: Skit i alla människor som glor, barn skriker o beter sig "barnsligt", det hör till. Jag har haft riktigt jobbigt med A ute bland folk och när folk stirrar och tar sig friheter att kommentera och sucka så blir man stressad vilket gör det värre. Så när han sättet igång; andas, räkna till tio och hetsa inte upp dig över andra. Jag har en jättebra bok om du vill låna? Den hjälpte mig jättemycket i våras .

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011