• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Litet My
    Jenric skrev 2011-08-15 07:24:29 följande:
    Du med Lilla My :) och alla ni andra med för den delen! :D
  • juliaa

Jenjen80 : spännande heja heja nu håller vi tummarna att det kommer en bebis idag:)

• Jenric

Ok. Jag sitter här i badkaret lite till, sen får vi se...

• ciccile

Jenjen: så spännande, hoppas värkarna fortsätter så att liten snart kommer ut! Jag håller tummarna för dig!

• Capa

Jenjen Du ringer igen när du vill in så säger dom var du ska. Detta e såååå späääännande! Heja jenjen o bebis!! :D

Lillamy, jasså Bf samma dag haha Får se om dom kommer då så blir det nog till o krysta ikapp ;) Snaaaart "vår" tur :P

• Capa

Jenjen Du ringer igen när du vill in så säger dom var du ska. Detta e såååå späääännande! Heja jenjen o bebis!! :D

Lillamy, jasså Bf samma dag haha Får se om dom kommer då så blir det nog till o krysta ikapp ;) Snaaaart "vår" tur :P

• Greta

Ni är så aktiva här inne att jag inte hänger med Förvånad

Jag tror minsann att det både är jag och Devotion kvar i listan, bara 2 dagar kvar nu Glad Men hoppas på JenJen idag!! Har ju läst här och har haft samma känningar som henne en tid, med molvärk och sammandragningar utan smärta. Hoppas varje kväll att det ska sätta igång under natten, men blir lika besviken varje gång jag vaknar och inser att det inte har hänt någonting. Jag har alltid tänkt att jag ska få inom en vecka innan BF och nu är det ju inte så lång tid kvar!

Jag tror man ska ta det dem säger på förlossningen med en nypa salt. 2-3 min mellan värkarna känns väl som ett MYCKET bra kriterie för att åka in. Min kompis fick samma instruktioner. Hon hann aldrig komma upp i detta vilket resulterade att hon var helt öppen när hon kom in och tösen var ute på 45 min. 

• inda

Håller tummarna för dig jenjen!!!
    Alltid bra att ringa in för att se vart det finns plats, det är för din egna skull. Inte särskilt roligt att komma till ett ställe som är fullt och personalen inte riktigt har " tid" för dig.

• TantKerstin

Hejja Jenjen!! Hoppas det kommer ut en bebis väääldigt snart så att Devotion o Greta kan klämma ut sina så kan vi andra som har 21e klämma på därefter haha.
    Jag träffas gärna på Mölndal för lite frukost snart, eller kan vi inte ta nästa fika på BB?

Fika på tisdag, lite senare skulle passa för mig med eftersom jag är upptagen på fm.

• Liisaan

Heja jenjen! Kanske du får min säng nu då när jag åker hem! Håller dock tummarna för att ni får ett enkelrm. Kom igen bebis kom igen! Dom kan inte neka dig å komma in. Blir det för jobbigt säger du det, "jag har så ont nu och vill komma in nu för det känns bättre för mig!" håller tummarna nu!!!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011