• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • Radioactiive

oj de verkar lite halv läskigt kanske värt å beställa en sån också?

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-03-15 13:20:03 följande:
    oj de verkar lite halv läskigt kanske värt å beställa en sån också?
    ja lite läskigt men tänk om det funkar yey vi får peppa varann i kampen av ränderna
  • oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-03-15 15:05:16 följande:
    Du får berätta hur den är så får ja se om ja köper en ;)
    japp :)
  • oraklet från delphi

har kört nu med dermastamp blev helt klart rödare än med en dermaroller hoppas nu det ger resultat... det var lättare att komma åt påbristningarna med

• Radioactiive
    oraklet från delphi skrev 2013-03-23 15:08:33 följande:
    har kört nu med dermastamp blev helt klart rödare än med en dermaroller hoppas nu det ger resultat... det var lättare att komma åt påbristningarna med
    Hur kändes det gjorde det ont ? Du tycker de är värt å köpa en sån då? Hur gör man trycker man eller hur gör du?
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-03-23 19:00:17 följande:
    Hur kändes det gjorde det ont ? Du tycker de är värt å köpa en sån då? Hur gör man trycker man eller hur gör du?

Det gjorde inte ondare än dermaroller jag tryckte inte så hårt ja jag tror den tar bättre & det röda la sig dagen efter
  • oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-03-24 16:00:02 följande:
    Får trycka hem en sån då :) hur ser din ut finns ju olika modeller?
    own doc har en där har jag beställt ifrån & kolla även instruktioner hur man ska göra även på dermaroller man ska inte rolla fram & tillbaka utan rolla ett håll  lyfta rollern & börja om
  • Radioactiive

Jaha? Alla sidor ja läst på är ju att man ska rolla fram och tillbaka typ 20 ggr upp ner p sidorna ? Länka gärna sidan :)

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?