• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • oraklet från delphi

radioactive har du beställt? :) jag tycker mig se att vissa bristningar redan blivit mer hudfärgade så jag tror mer på denna dermastamp

• Radioactiive

Änglalikt inte gjort de ännu! Fick hem min 3a på posten å den har tagit som fan!!! Ont3 dagar efteråt liksom! Ska köra den en månad innan ja köper stamp! Du ta för å efterbilder måste ju få se?

• LiveHappy

Hur går det för er? Får ni några resultat?

Jag har rollat nu i tre veckor måndag och torsdag, alltså 6 gånger sammanlagt nu. Har smörjt in med olika krämer och oljor från Weleda som innehåller lite gott och blandat för huden, men än ser jag inga synliga resultat på varken bristningar eller celluliter. :/

• oraklet från delphi

Mina är klart mindre synliga jag använder dermastamp 2.5mm ca var 3 vecka

• LiveHappy
    oraklet från delphi skrev 2013-04-23 10:27:19 följande:
    Mina är klart mindre synliga jag använder dermastamp 2.5mm ca var 3 vecka
    hur länge har du hållt på?  
    Radioactiive skrev 2013-04-22 11:12:25 följande:
    Rollar allt men är lite trög gör så jävla ont! :p
    haha jo vet, usch. Men försöker glömma det och rolla på ändå, men tar nog kanske inte i tillräckligt? Jag rollar så att jag blir röd, ibland kommer det en blodprick..
    intetnyttpåplusfronten skrev 2013-04-22 00:05:47 följande:
    Jag har snart rollat i ett år, och jag kan säga att mina bristningar syns knappt alls om man inte inspekterar med förstoringsglas typ :D 
    Härligt Men ett år? Förvånad Så länge kommer inte jag orka rolla. Hur lång tid tog det innan du började se resultat? Hur ofta rollar du? 

• intetnyttpåplusfronten
    LiveHappy skrev 2013-04-23 17:42:39 följande:
    hur länge har du hållt på?  

haha jo vet, usch. Men försöker glömma det och rolla på ändå, men tar nog kanske inte i tillräckligt? Jag rollar så att jag blir röd, ibland kommer det en blodprick..

Härligt Men ett år? Förvånad Så länge kommer inte jag orka rolla. Hur lång tid tog det innan du började se resultat? Hur ofta rollar du? 

Haha nej jag har inte rollat hela tiden :) 2 ggr på en vecka, 1 gång veckan efter det, sen inget på 2 veckor. Så höll jag på i ca 3 månader om jag minns rätt. Sen inget alls på 4 månader. Sen samma som ovan i två månader. Sen inget alls igen förrän förra månaden. :)
    Om du trycker på "visa endast" på mitt namn så har jag säkert skrivit något mer, har en bild också. Fast den ser gräslig ut eftersom jag var jättetjock då, men skillnaden syns iallafall :) Har tänkt lägga in en ny bild men det har inte blivit av ännu... :p 
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum. varedu.blogg.se
Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?