• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • intetnyttpåplusfronten
    Radioactiive skrev 2013-04-24 13:48:29 följande:
    Jag rollar så hela magen är blodig å så de känns som en jävla solbränna dagen efter! ;)
    Då gör du fel, man ska absolut inte blöda! :O
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum. varedu.blogg.se
  • oraklet från delphi
    LiveHappy skrev 2013-04-23 17:42:39 följande:
    hur länge har du hållt på?  haha jo vet, usch. Men försöker glömma det och rolla på ändå, men tar nog kanske inte i tillräckligt? Jag rollar så att jag blir röd, ibland kommer det en blodprick..Härligt Men ett år?  Så länge kommer inte jag orka rolla. Hur lång tid tog det innan du började se resultat? Hur ofta rollar du?  

Jag har använt dermastamp ca 3 gånger
  • Radioactiive

delar med mig lite då... På mindre än en månad.. bio oil sen en vecka tillbaka. rollat 1 gång som ja minns kanske 2 under den tiden som vart mellan korten....

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-05-01 22:36:44 följande:
    delar med mig lite då... På mindre än en månad.. bio oil sen en vecka tillbaka. rollat 1 gång som ja minns kanske 2 under den tiden som vart mellan korten....

Man ser ju stor skillnad på rödheten
  • oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-05-02 15:46:29 följande:
    Jo :)
    så gött jag ser också klar skillnad med stampen jag tar dermastamp på brösten därför vill jag inte lägga ut bilder :)
  • LiveHappy
    Radioactiive skrev 2013-05-02 22:37:19 följande:
    Ah okey också rollar brösten för många år sen :) tar de inte längre tid med Stampen?
    Jag har köpt en stamp en gång och den va ju pytteliten, måste ju ta år att stampa med den över bristningarna?? Men den kanske är effektivare?
Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?