• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • LiveHappy

Ingen som har lite nya för/efter bilder att lägga upp? :) Behöver lite motivation..

• oraklet från delphi
    LiveHappy skrev 2013-06-26 16:07:00 följande:
    Ingen som har lite nya för/efter bilder att lägga upp? :) Behöver lite motivation..
    nej tyvärr inte men det är stor skillnad & nu har jag både stampat & använt en nål från own doc för att ta på de små områdena återkommer om det har hjälpt ännu mer :)
  • oraklet från delphi

single needle heter den

• agnel

Jag vill gärna veta vilken storlek på nålarna du har för att få det lyckade resultatet?

• oraklet från delphi

Tog en paket m olika storlekar

• Elmiina

Lever denna tråd? Har köpt två olika rollers nu. Men hur börjar jag? Hur mycket jag än googlar så blir jag inte klokare. Förstår att man ska tvätta sig/sterilisera sig innan. Men efter då? Vad ska man smörja in sig med?

• oraklet från delphi
    Elmiina skrev 2013-12-12 10:11:22 följande:
    Lever denna tråd? Har köpt två olika rollers nu. Men hur börjar jag? Hur mycket jag än googlar så blir jag inte klokare. Förstår att man ska tvätta sig/sterilisera sig innan. Men efter då? Vad ska man smörja in sig med?

Jag använder bio oil till kroppen efter jag spritat efter rollningen Ansiktet tar jag bara aco parfym fri hudkräm
  • Elmiina

Okej. Körde min första gång nyss, tyckte inte alls att det gjorde ont. Borde jag trycka hårdare? Ska det blöda? Vad ger bäst effekt liksom :p

Jag körde bio oil i ansiktet också. Läste att den är till för både kropp och ansikte :)

• oraklet från delphi
    Elmiina skrev 2013-12-12 11:31:51 följande:
    Okej. Körde min första gång nyss, tyckte inte alls att det gjorde ont. Borde jag trycka hårdare? Ska det blöda? Vad ger bäst effekt liksom :p Jag körde bio oil i ansiktet också. Läste att den är till för både kropp och ansikte :)

Hur går det?:)
Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?