• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • Romeo Patrick

Jag har vägt som mest 152kg och tappat ca 55kg nu, bristningarna gör det inte snyggt, speciellt när jag ska tävla i bodybuilding. Så tänkte prova på detta - Kan ju inte bli värre. Var köper man dessa?

• oraklet från delphi
    Romeo Patrick skrev 2014-02-09 17:04:43 följande:
    Jag har vägt som mest 152kg och tappat ca 55kg nu, bristningarna gör det inte snyggt, speciellt när jag ska tävla i bodybuilding. Så tänkte prova på detta - Kan ju inte bli värre. Var köper man dessa?

Jag har köpt på own doc både singel needle dermastamp samt roller och är nöjd jag har tagit lite längre nålar och roll är inte lika ofta typ en gång per månad ibland varannan :)
  • Mickan

Romeo Patrick: Vet att många i the biggest Loser USA, har använt samma maskin som jag använder som behandlar på djupet med galvanic spa. Har skrivit lite om det på min blogg under "min hemlighet" om du vill se på mina resultat (du får läsa den fast du inte är kvinna/mamma om du vill - om du tror att det kan hjälpa dig med dina resultat ;) )

• vi ses bye

Kan man sluta använda dermarollern efter att man har uppnått sitt resultat(bristningarna blir mindre synliga), eller måste man hålla på och rulla för annars kommer bristningarna att synas lika mycket som innan?

• Warriorsoul

Vi ses bye - Resultatet ska vara bestående. Så du ska inte behöva fortsätta rolla.

Jag har rollat för 3e gången idag. Kör var 3e vecka med 1,0 i ansiktet. Fy som in i alla småjävlars va ont det gör!!
    Ändå använde jag Xylokain idag. Det fungerade bra på kinderna men det gjorde så nedrans ont i pannan att jag hoppade över den. Tycker mig se resultat nu i alla fall... Eller är det för att jag vill det? Man ska inte underskatta kraften av plasebo ;) 

• helgahansson
    ÄNTLIGEN!!!
    Mina bristningar och celluliter är borta, hade testat alla metoder såsom krämer och oljor men inget funkade! fick tips av en vän som hade köpt en e-dermastamp på www.e-dermastamp.se att den var perfekt för mina hudbesvär! jag köpte den och har behandlat huden 3 gånger, det har blivit fantastiska resultat :D

Jag rekommenderar den verkligen, den jag köpte heter e-dermastamp deluxe och den fungerar verkligen jättebra Glad
  • helgahansson
    miyouuss skrev 2011-03-02 21:33:46 följande:

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

Köpte en elektronisk dermastamp på www.e-dermastamp.se och den fungerar verkligen hur bra som helst! rekommenderar er att köpa en sådan om ni är trötta på celluliter och bristningar mm :D
    Mvh // Helga Hansson
  • Singoallaa
    Warriorsoul skrev 2014-03-10 10:39:36 följande:

Vi ses bye - Resultatet ska vara bestående. Så du ska inte behöva fortsätta rolla.

Jag har rollat för 3e gången idag. Kör var 3e vecka med 1,0 i ansiktet. Fy som in i alla småjävlars va ont det gör!!

Ändå använde jag Xylokain idag. Det fungerade bra på kinderna men det gjorde så nedrans ont i pannan att jag hoppade över den. Tycker mig se resultat nu i alla fall... Eller är det för att jag vill det? Man ska inte underskatta kraften av plasebo ;) 

Man ska inte köra så ofta. Har hört var andra eller tredje månad. Eftersom du förstör kollagenet som byggs upp av huden vid en rollning nära inpå, då hinner din hud aldrig bygga upp kollagenet innan du bryter läkningen med en ny rollning!
  • Fariborz

Hej

Vet någon om det är normalt att vara röt på ansiktet andra dag efter derma nål behandling ?

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?