• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • oraklet från delphi
    LiveHappy skrev 2013-05-03 10:06:15 följande:
    Jag har köpt en stamp en gång och den va ju pytteliten, måste ju ta år att stampa med den över bristningarna?? Men den kanske är effektivare?

Nej inte så farligt litetråkigtär det ju men skam den som ger sig & i och med att jag ser snabbare resultat av den än m dermaroller så står jag ut
  • LiveHappy
    oraklet från delphi skrev 2013-05-03 12:01:40 följande:

Nej inte så farligt litetråkigtär det ju men skam den som ger sig & i och med att jag ser snabbare resultat av den än m dermaroller så står jag ut
    Kanske ska ta och köpa en igen då. Jag har rollat mina celluliter nu två gånger i veckan i fyra veckor. Men ser ingen märkbar skillnad. Vill inte ha dom på stranden om ca 2 månader. Hur fort kan man få bort dom? Jag trycker så att det blir rött, ibland någon blodprick. Sen smörjer/masserar jag med Weledas olja mot just celluliter.
  • oraklet från delphi
    LiveHappy skrev 2013-05-03 19:38:17 följande:
    Kanske ska ta och köpa en igen då. Jag har rollat mina celluliter nu två gånger i veckan i fyra veckor. Men ser ingen märkbar skillnad. Vill inte ha dom på stranden om ca 2 månader. Hur fort kan man få bort dom? Jag trycker så att det blir rött, ibland någon blodprick. Sen smörjer/masserar jag med Weledas olja mot just celluliter.
    jag rollar/stampar bristningar inte celluliter men jag skulle vilja rolla dem med men vet inte hur man gör...
  • oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-05-06 11:16:28 följande:
    du rollar ju celluliter på samma sätt som allt annat :)

Jo ok haha fattar inte vf jag tycker det hade kännts jobbigare
  • Amaranto
    Radioactiive skrev 2013-05-01 22:36:44 följande:
    delar med mig lite då... På mindre än en månad.. bio oil sen en vecka tillbaka. rollat 1 gång som ja minns kanske 2 under den tiden som vart mellan korten....

Vilken grym skillnad!
  • Malea

Jag beställde mitt paket på www.hudroller.se , i paketet ingick en ansiktsroller & en bodyroller. Jag har behandlat mig själv nu sedan årsskiftet. Ansiktsrollern använder jag i ansiktet för att ta bort mina acneärr, Bodyroller använder jag till mina bristningar runt magen. Jag kan säga att behandlingen har gett resultat och bättre blir det. Jag är jätte nöjd. Kan varmt rekommendera hudroll

er.se
  • oraklet från delphi
    Malea skrev 2013-06-11 10:39:58 följande:
    Jag beställde mitt paket på www.hudroller.se , i paketet ingick en ansiktsroller & en bodyroller. Jag har behandlat mig själv nu sedan årsskiftet. Ansiktsrollern använder jag i ansiktet för att ta bort mina acneärr, Bodyroller använder jag till mina bristningar runt magen. Jag kan säga att behandlingen har gett resultat och bättre blir det. Jag är jätte nöjd. Kan varmt rekommendera hudroll

er.se
    hur ofta rollar du?
Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?