• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym

Eller så frågar du din man en gång till...

Det kanske var någon för väldigt länge sedan? Det kan ligga latent i kroppen i flera år

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-08 16:34:58 följande:
    Eller så frågar du din man en gång till...

Det kanske var någon för väldigt länge sedan? Det kan ligga latent i kroppen i flera år
    Han var oskuld när vi träffades. Nej han har inte varit otrogen.
  • Anonym (!)

Jag gick med klamydia i 3 år utan några som helst besvär, så antingen kan det vara likadant för dig eller så är inte din man ärlig.

• Anonym (#1)

De skulle ju kunna ha förväxlat proverna, men jag vet inte hur troligt det är.. Ring och fråga

Det är inte från dig då?

• Anonym
    Anonym (#1) skrev 2011-03-08 16:36:50 följande:
    De skulle ju kunna ha förväxlat proverna, men jag vet inte hur troligt det är.. Ring och fråga

Det är inte från dig då?
    Jag var ju också oskuld när vi träffades, vi har bara varit med varandra.. Jag tror på att det måste ha blivit nån förväxling.. Men om det nu blivit det, hur ska de veta det?
  • Anonym (#1)

Be att ni får göra ett nytt prov

• Anonym (T)

Du kan be att få göra om testet eller så gör du det själv via internet (googla på klamydia).

Visar det också positivt så får du nog inse att antingen så ljuger din man eller så har du burit på detta.

• Anonym
    Anonym (T) skrev 2011-03-08 16:39:55 följande:

Du kan be att få göra om testet eller så gör du det själv via internet (googla på klamydia).

Visar det också positivt så får du nog inse att antingen så ljuger din man eller så har du burit på detta.

Hur kan man bära på det om man inte varit med nån annan?
  • Anonym

De har ingen teletid nu, så får ringa i morgon. Mannen kommer ju vilja veta, men jag får väl säga att vi inte fått svar än..

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!