• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym (!)
    Anonym skrev 2011-03-08 16:40:31 följande:
    Hur kan man bära på det om man inte varit med nån annan?
    Du kan inte vara bäraren om du inte har varit med någon annan, men din kille kan vara bäraren om han varit med en annan.
  • Anonym
    Anonym (!) skrev 2011-03-08 16:41:55 följande:
    Du kan inte vara bäraren om du inte har varit med någon annan, men din kille kan vara bäraren om han varit med en annan.
    Men det har han inte.. Jag var hans första... Och jag tror verkligen inte att han varit otrogen, det skulle han aldrig vara..
  • Anonym
    ChaiLatteMamman skrev 2011-03-08 16:43:16 följande:
    Varför har ni testat er om ingen av er ändå inte varit med någon annan?
    Standard på mvc.
  • Anonym (!)
    Anonym skrev 2011-03-08 16:42:48 följande:
    Men det har han inte.. Jag var hans första... Och jag tror verkligen inte att han varit otrogen, det skulle han aldrig vara..
    Jag hoppas ju verkligen för din skull att han inte har varit det och att det faktiskt bara är förväxling bland testsvaren, men sanningen kan ni bara få veta genom att göra ett nytt test. Att de skulle förväxla två test är ju ganska osannolikt.
  • Andrea85

ja eller hur, om ni bara varit med varandra och det finns noll misstake om otrohet, varför ens testa? eller misstänker han dig för något?

• N1an

Det är väl inte särskilt sannolikt att de förväxlat proverna. Men visst kan den mänskliga faktorn ha gjort något. Personligen hade jag pratat med min man innan jag hört av mig med sjukvården.

Det är väl i princip ingen som tror att sin man ska vara otrogen????

• WmammaW
    Anonym skrev 2011-03-08 16:42:48 följande:
    Fast snälla du. Om du inte varit med någon annan så har din man varit det. Hur gärna du inte vill tro att han varit det och hur mycket han än bedyrar sin oskuld så måste han ju varit det om du inte har varit det.

Finns ju en microskopisk liten chans att dom förväxlat testen. Dock finner jag det högst osannolikt.
    Be att ta om testen om du känner dig osäker.
    Dock tror jag att du bör ifrågasätta din mans trovärdighet en aning.
  • Anonym
    Andrea85 skrev 2011-03-08 16:44:56 följande:
    ja eller hur, om ni bara varit med varandra och det finns noll misstake om otrohet, varför ens testa? eller misstänker han dig för något?
    Redan svarat på det.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!