Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Klamydia överförs endast igenom olika typer av sexuellt umgänge. Så hur mycket du än vill förneka det så har någon av er varit med någon annan. Eller så har de gjort fel med testet. Men det har jag aldrig hört att det skulle ha hänt. Din man måste oavsett testa sig nu eftersom det är anmälningspliktig könsjukdom.
Är det inte standard att alla MVC tar klamydiatest när man skriver in sig vid en graviditet? På min MVC testar de alla då.
surt värre. men klamydia smittar vid sexuellt umgänge, och har du inte varit med någon annan än honom så är det han som har smittat dig.
du är dessutom anmälningspliktig nu, du måste berätta för honom att du är smittad.
Låter ju högst osannolikt att de skulle förväxla proverna.
Du kan köpa klamydiatest på apoteket om du vill veta snabbt, tyvärr kostar de väl en slant (drygt 200 tror jag).
Visar det också positivt är det någon av er som inte talar sanning...
Kan du inte göra "en fuling"? Du berättar att du bara vart med din man för läkaren, å mannen får hem ett brev om de, det är juh anonymt. Sen får vi se om han vänder sig till dig direkt, annars är det juh nå skumt.