• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • mjäk
    Anonym skrev 2011-03-08 16:55:07 följande:
    Men jag är inte smittad! Jag är helt säker på att det måste ha blivit nåt fel med testet.. När skulle han annars ha hunnit det!? Han jobbar och kommer hem direkt efter!
    Är du säker på att han inte slutar tidigare på jobbet, och sen kommer hem och säger att han har jobbat hela tiden?
  • ArtISkin
    Anonym skrev 2011-03-08 16:53:27 följande:
    Jag tänker inte säga nåt till honom förens jag testat igen.
    Ja och om det visar sig att testet är positivt igen? Vilket det antagligen kommer vara
  • Anonym
    Men jag är inte smittad! Jag är helt säker på att det måste ha blivit nåt fel med testet.. När skulle han annars ha hunnit det!? Han jobbar och kommer hem direkt efter!
    Nu säger jag inte att det är så men dte händer ändå att folk är otrogna fast de är hemma ofta.

Det kan ju ha varit väldigt länge sedan, på en firmafest eller vad som helst. Eftersom man kan ha det utan att det märks.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-08 16:56:34 följande:
    Men varför? Du verkar ju skyldig då. Och ge honom en chans att berätta om han varit otrogen innan du ringer och säger att testen är fel. Det blir bara så pinsamt för dig om du gör om testet och har klamydia och inte ens har frågat din sambo om det.
    För att han garanterat skulle påstå att jag varit med någon, vilket jag inte har. Vi har det redan guppit nog utan att han ska misstänka mig för något.
  • Anonym

så otroligt att dom blandat ihop svaren är det inte...
    min barnmorska lyckades blada ihop flera av oss å våra tester innan vi märkte..
    så det kan mycket väl bli fel med provsvar...

• hjohanna
    På jobbet då kanske?
    Madicken & Emma - mina hjärtan!
  • Anonym
    Anonym (Lusk!) skrev 2011-03-08 16:56:59 följande:
    Kan du inte göra "en fuling"? Du berättar att du bara vart med din man för läkaren, å mannen får hem ett brev om de, det är juh anonymt. Sen får vi se om han vänder sig till dig direkt, annars är det juh nå skumt.
    Ja för det låter otroligt att testet skulle visat fel. Men visst hoppas man väl för ts att det är så.

Tycker annars att hon kan ifrågasätta sin sambo direkt när han kommer hem. Antingen erkänner han, eller så syns det att han ljuger. Eller är testet fel på.
  • Nea 85
    Anonym (Lusk!) skrev 2011-03-08 16:56:59 följande:
    Kan du inte göra "en fuling"? Du berättar att du bara vart med din man för läkaren, å mannen får hem ett brev om de, det är juh anonymt. Sen får vi se om han vänder sig till dig direkt, annars är det juh nå skumt.
    Smart!!

Jag skulle nog ändå springa omedelbart till apoteket och köpa ett test.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-08 16:58:07 följande:
    För att han garanterat skulle påstå att jag varit med någon, vilket jag inte har. Vi har det redan guppit nog utan att han ska misstänka mig för något.
    Ok då förstår jag att du inte vill. Hoppas att din bm gjort fel.
  • Anonym (Lusk!)

Men om han inte undrar vad det är frågan om så lär det juh va nå fuffens han vart på.. Kanske? Han får juh samtidigt veta att han bör testas. Två flugor i en smäll.. :-P

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!