Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Förlåt, men vad är problemet. Litar du inte på testet så gör om det. Gå till en annan läkare om det får dig att känna mer förtroende.
Det är klart att man inte "bara " kan ha Klamydia latent. Själklart har man blivit smittad av någon genom sexuellt umgänge.
OM du inte har varit med någon annan så har din man det.
Visst är det så att man har 100% tillit men du verkar inte alls ha tanken på att han sexat med någon annnan. DET tycker jag är konstig.
Om du är smittad behöver både du och din man en pc-behandling. Klamydia lyder under smittskyddslagen så både du och din man är alltså enl. lag skyldiga att uppge vem man legat med. naturligvis inte inför den andre partnern.
Karln kommer hem om en halvtimme, får väl prata med honom då.. tänkte först ringa, men känns bättre att ta det face2face.. Jag har inget att dölja, och jag är säker på att han inte har det heller, men jag får väl iaf säga först att läkaren ringde om proven utan att säga svaret först så ser jag väl på honom om han blir orolig eller inte..
Gillar inte att vara dömande men om du har rent mjöl i påsen har han det inte, såvida provet inte blivit förväxlat.
visste inte att man kunde göra såna här prov själv men hade jag varit dig hade jag berättat som det var för sambon. Sedan hade jag åkt till apoteket, köpt prov och gjort hemma tillsammans. Visar det klamydia har han gjort nåt galet!
Klart du inte vill tro att han varit otrogen men om klamydia bara smittar via sex och du bara varit med din sambo. Hur ska du annars fått det?!
Tycker att du ska ta de med honom först. Nån måste ju vart med nån annan...
Hur länge har ni varit tillsammans? Klamydia kan väl ligga dolt i kroppen i flera år?