Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Läs här ts, tydligen vanligt att klamydiatest visar fel.
www.expressen.se/halsa/1.1563580/ditt-klamydiatest-kan-vara-fel
www.dn.se/debatt/halften-av-provsvaren-om-klamydia-kan-vara-fel
Hoppas det är så för dig så att det inte är så att din sambo varit otrogen.
Är det klamydia i nedre regionen det gäller? Undrar eftersom du endast skrev läkare.. För är det den andra sorten klamydia så behöver det absolut inte handla om otrohet då den smittar ungefär som förkylning.
sök på falskt positivt klamydia på google. Det förekommer falskt positiva resultat.
Jag hade distansförhållande första året med min sambo. När jag träffade honom igen efter åtta månader gjorde jag ett test när jag ändå var hos gyn eftersom det sved när jag kissade och jag trodde det var urinvägsinfektion. Det visade sig vara klamydia, och på så sätt fick jag veta om otroheten. Annars hade jag aldrig fått veta. Visst, vi hade en skitvinter den vintern åtta månader på egen hand. Jag var också otrogen och det har jag berättat från början. Men nu, åtta år senare har vi ett superfint förhållande. Vi började om på nytt efter den där klamydiahistorien. Men, man vet aldrig... Hoppas på det bästa!
Frågan är vem som skolkat vart. För inte så länge sen var min mamma hos läkaren och han trodde att min mamma fått klamydia i halsen. Detta visade sig genom hemsk hosta med otroligt segt slem, det lät som hon skulle hosta upp tarmarna. Så försök inte mästra mig tack.