• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-10 13:41:45 följande:
    Jag har ingen anledning att ljuga eftersom ni ändå inte vet vem jag är, så ja, jag kommer säga vad svaret på testet blir.
    Har jag sagt att jag har några "bevis"? Jag känner honom. Han är aldrig iväg nånstans utan mig, och då jobbar han. Han åker hem direkt efter. Vi pratar jättemycket under dagarna, både i tele, sms och msn och han svarar ALLTID direkt. Jag vet helt enkelt. Jag kan se när han döljer nåt, han är världens sämsta lögnare.
    Han kan förstås prata  telefonen samtidigt som han tar någon bakifrån (eller valfri annan ställning), han kan bli avsugen samtidigt som han skriver på msn eller så kan han ju sätta på någon på jobbet. Eller på väg till jobbet. Eller på väg hem från jobbet.  Du är ju inte den första i världen som "känner" din man lika bra som du känner dig själv. 
  • Anonym
    DrRonja skrev 2011-03-10 13:54:19 följande:
    Jag har läst hela tråden från start. Du behöver inte blir så upprörd. :)

Jag är ledsen om jag missförstod men tyckte du uttryckte dig så som jag skrev.

Klart de insisterar på att du ska testa på MVC. Det finns alldeles för många historier som din tyvärr, där kvinnor blivit smittade av sina män men tror sig inte behövas testas.

Har du funderat över vad du gör om det visar positivt igen? Jag vet.. Det är omöjligt för dig. Men det är också rätt omöjligt med en film som 2012 ox jag har ändå funderat på hur jag skulle reagera...
    Ja, då får jag väl ta det då! jag tänker inte sitta och fundera på det förens det isf är aktuellt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-10 13:54:46 följande:
    Han kan förstås prata  telefonen samtidigt som han tar någon bakifrån (eller valfri annan ställning), han kan bli avsugen samtidigt som han skriver på msn eller så kan han ju sätta på någon på jobbet. Eller på väg till jobbet. Eller på väg hem från jobbet.  Du är ju inte den första i världen som "känner" din man lika bra som du känner dig själv. 
    Nej, jag känner alla hans kollegor.
    Han skulle inte göra så helt enkelt. Du behöver inte tro mig, men jag är helt hundra.
  • Poison82

Vad händer om nästa visar positivt, ska du ta testet igen och igen och igen tills det visar det du vill det ska visa?

Jag säger inte till dig att din man har varit otrogen. Det kan mycket väl vara att ditt första test visade fel. Men någonstans får du ju ändå inse att du inte är den enda människan på denna jorden som "vet" att deras kille aldrig skulle göra så mot dom men tyvärr har det hänt dom ändå.  Samtidigt är det skönt med en person som litar på sin partner och inte bara går och dumpar dom hej vilt för ett testresultat som faktiskt kan visa fel.

• AndreaSvan
    Anonym skrev 2011-03-10 13:51:30 följande:
    Det kommer inte vara positivt, så det behöver jag inte fundera över.
    Herregud det är nästan så att jag vill lämna tråden för det här. Jag kan inte förstå att det finns så naiva människar därute år 2011. Jag har varit sansad och saklig, men nu orkar jag snart inte mer. Är du på riktigt? Förstår du inte hur illa du kan göra dig själv genom att vara så blåögd?! Herregud säger jag bara.

Det är ingen som har sagt att din man har varit otrogen, men att skjuta bort den möjligheten totalt som du gör är inte bara idiotiskt utan även farligt, barnsligt och helt sanslöst.
  • varfördåför
    Anonym skrev 2011-03-10 13:56:50 följande:
    Han skulle inte göra så helt enkelt. Du behöver inte tro mig, men jag är helt hundra.
    jag förstår hur du tänker, det finns ingen somhällst möjlighet i världshistorien att min man skulle vara otrogen på jobbet, han jobbar ju bara med tjocka skäggiga män?!, men å andrasidan, folk kan ju ändra smak?!, en av våra närmaste vänner jorde slut med sin flickvän och skaffade pojkvän bara sådär. Folk kan förvåna en
    Alvin, Ilon, Douglas och Junie
  • Mr x

Så här är det...

Det man inte vet har man ingen aning om.

Det finns många som är bra på att dölja saker hur väl man än tror sig känna/veta saker om dessa personer.

Det är ju bra att du nu kan inse att du får ta tag i det sen när provresultatet kommer OM det skulle vara pos.
    Istället för att VETA allt på förhand, jag tror inte att du innerst inne skulle sitta här och skriva om du inte känner en liten gnagande växande oro inom dig nu.

Hoppas det löser sig på bästa sätt hur det nu är för er.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-10 13:56:50 följande:
    Du skrev ju att ni har det guppigt nu? Saker man vet kan fort bli saker man bara trodde.

Skumt förhållande ni har förresten, pratas vid hela tiden och han bara jobbar och åker hem och ingen av gör något utan att den andre är med. Verkar ohälsosamt i längden, klamme eller inte klamme.  
  • Anonym
    AndreaSvan skrev 2011-03-10 13:59:23 följande:
    Herregud det är nästan så att jag vill lämna tråden för det här. Jag kan inte förstå att det finns så naiva människar därute år 2011. Jag har varit sansad och saklig, men nu orkar jag snart inte mer. Är du på riktigt? Förstår du inte hur illa du kan göra dig själv genom att vara så blåögd?! Herregud säger jag bara.

Det är ingen som har sagt att din man har varit otrogen, men att skjuta bort den möjligheten totalt som du gör är inte bara idiotiskt utan även farligt, barnsligt och helt sanslöst.
    Många har påstått gång på gång att han har varit det om det inte jag som varit.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-10 14:02:24 följande:
    Du skrev ju att ni har det guppigt nu? Saker man vet kan fort bli saker man bara trodde.

Skumt förhållande ni har förresten, pratas vid hela tiden och han bara jobbar och åker hem och ingen av gör något utan att den andre är med. Verkar ohälsosamt i längden, klamme eller inte klamme.  
    Ja, jag är också jävligt less på att inte få göra nåt själv, det är en av orsakerna till att det är knaggligt nu, eftersom han jobbar så mycket vill han vara med mig hela tiden när han är ledig.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!