Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Vad händer om nästa visar positivt, ska du ta testet igen och igen och igen tills det visar det du vill det ska visa?
Jag säger inte till dig att din man har varit otrogen. Det kan mycket väl vara att ditt första test visade fel. Men någonstans får du ju ändå inse att du inte är den enda människan på denna jorden som "vet" att deras kille aldrig skulle göra så mot dom men tyvärr har det hänt dom ändå. Samtidigt är det skönt med en person som litar på sin partner och inte bara går och dumpar dom hej vilt för ett testresultat som faktiskt kan visa fel.
Så här är det...
Det man inte vet har man ingen aning om.
Det finns många som är bra på att dölja saker hur väl man än tror sig känna/veta saker om dessa personer.
Det är ju bra att du nu kan inse att du får ta tag i det sen när provresultatet kommer OM det skulle vara pos.
Istället för att VETA allt på förhand, jag tror inte att du innerst inne skulle sitta här och skriva om du inte känner en liten gnagande växande oro inom dig nu.
Hoppas det löser sig på bästa sätt hur det nu är för er.