Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Ja, även hemma testerna skickas i väg på analys så man får ändå inte veta direkt.
Jag har ingen anledning att ljuga eftersom ni ändå inte vet vem jag är, så ja, jag kommer säga vad svaret på testet blir.
Har jag sagt att jag har några "bevis"? Jag känner honom. Han är aldrig iväg nånstans utan mig, och då jobbar han. Han åker hem direkt efter. Vi pratar jättemycket under dagarna, både i tele, sms och msn och han svarar ALLTID direkt. Jag vet helt enkelt. Jag kan se när han döljer nåt, han är världens sämsta lögnare.
Du kommer inte ta någon antibiotika mot det om det visar positivt? Då kan du ju säga tack och hej till fler barn. Det kommer klamydian se till om du inte behandlar den.
Sen finns ju risken för prematur födsel vid ascenderande infektioner under graviditet. Synd att du inte kan se till ditt barn utan bara till din man och vad han säger. Tror du två positiva test är fel?
Klart de insisterade att du skulle komma in igen eftersom du vägrar se till fakta. Hade du vägrar behandling hade du blivit kontaktad av smittskydd...
Lady Gaga - det är jag inte så säker på tyvärr :)