• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Bedhead

TS, rätt många heterosexuella suger också kuk, ba så du vet.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym (sugaren)
    Bedhead skrev 2011-03-31 18:22:29 följande:
    TS, rätt många heterosexuella suger också kuk, ba så du vet.
    jo de tror jag säkert,men själv föredrar jag en napp ;)
  • plast killen

så länge de inte skadar någon oskyldig så tycker jag man kan göra de mesta,tycker faktiskt att tjejer med napp e rätt sött åxå. lite sådär oskyldigt på nått sätt dom ser lite småblyga ut på nått sätt då.
    ja ja vem faan e normal igentligen och VEM vill vara normal?  jag försökte vara normal en gång och de va dom värsta 5 minutrarna i mitt liv ;)
    stå för vad ni gillar och slipp vara anonyma.

• Malajen1970

Jag är inte normal av mig och kommer aldrig bli det eller. Håller med att det är sött när tjejer har napp med. Har bara napp hemma och några som vet om det.

• plast killen

En tjej sa till mig en gång att man skall pröva allt minst en gång innan man kan förneka att sker och ting inte är "spännande" kan hålla med lite där ;)

• plast killen
    Malajen1970 skrev 2011-04-03 10:35:35 följande:
    Det är ju sant, har haft det så länge nu så det är svårt att sluta med det.

varför sluta med nått du gillar?
  • Malajen1970

Problemet är ju att det inte är lätt att hitta en partner som accepterar att jag använder napp. 

• Anonym (sugaren)
    Malajen1970 skrev 2011-04-04 17:52:48 följande:
    Problemet är ju att det inte är lätt att hitta en partner som accepterar att jag använder napp. 

alla mina partners jag haft och de e många kan jag säga har accepterat de,och de e helt vanliga tjejer
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen