• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Malajen1970

Mina två sista vet om det och de accepterade det men de som jag har dejtat har inte accepterat det. Så vad man ska göra vet jag inte. 

• plast killen

tror de handlar om hur man lägger fram de,du får hitta nån passande situation och lägga in de snyggt,först kanske som ett skämt och bygga vidare där

• plast killen
    Malajen1970 skrev 2011-04-04 20:38:41 följande:
    Har försökt med det men har inte gått hem eller.
    då har du haft riktig otur!
  • plast killen

Nä de kommer ska du se!!!

• Anonym

Varför måste man dela med sig av allt? Varför förväntar man sig att ens partner ska acceptera udda beteenden? Kan man inte ha nappen för sig själv, om man nu gillar den? Varför kräva acceptans? Jag skulle inte vilja ha en man som använder napp. Varför skulle jag behöva acceptera ett så  barnsligt beteende?  Varför ska man alltid acceptera allt: män vill ha blöjor, män som klär sig i kvinnokläder och nu män som använder napp.

• Malajen1970

Vad hade du gjort om du hade upptäckt att din man hade napp, är väl bättre att säga det innan än att bli upptäckt. Vilket föredrar du av det.

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen