• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (sugaren)
    Anonym (fia) skrev 2011-03-27 21:38:57 följande:
    Jag blir nyfiken om din barndom. Att du som vyxen känner ett behov som hör dill bebisstadiet kanske kan bero på att du inte fick utlopp för det behov du behövde
    nja ingen aning,har gillat napp sen jag va typ 8-9 år
  • Anonym (sugaren)
    Priceless Perfection skrev 2011-03-27 21:42:18 följande:
    Jamen där gav du mig en idé. Varför inte använda napp som avvänjningsmedel vid rökning? Skitbra ju!
    jo de e en bra ide,tror inte många skulle ta upp nappen ur fickan på stan och suga på den, men tjejer med napp i munnen e otroligt sött!!!!
  • Priceless Perfection
    Anonym (sugaren) skrev 2011-03-27 21:44:56 följande:
    jo de e en bra ide,tror inte många skulle ta upp nappen ur fickan på stan och suga på den, men tjejer med napp i munnen e otroligt sött!!!!
    Om inte annat så ger det ju en otrolig sugförmåga som jag tror många skulle uppskatta. Höhö.

Men du, dessa nappar ser lite små ut. Varför köper du inte den större varianten? Ett tips, liksom.
    Du är den enda som begränsar dig
  • Anonym (sugaren)
    Priceless Perfection skrev 2011-03-27 21:46:26 följande:
    Om inte annat så ger det ju en otrolig sugförmåga som jag tror många skulle uppskatta. Höhö.

Men du, dessa nappar ser lite små ut. Varför köper du inte den större varianten? Ett tips, liksom.
    dom e för stora,kväv känsla på dom. denna sort har jag använt så länge dom funnits
  • Anonym

Nya nappar kom från Tyskland i dag så nu kann jag sova gott igen.
    Nuk nr5 heter dom och är anpassade efter en vuxens mun.

• Anonym (tjao)

Just en napp är ju lite märkligt och ovanligt. Och jämförelsen med en snopp var ju ännu märkligare (såvida det inte är det som är syftet med ditt nappsugande, att du föreställer dig att det är en manslem) Vet inte hur många homosexuella män som går runt och "snuttar" på en snopp bara för att snutta.

Men egentligen, det måste väl vara betingat av samma beteende som att röka, snusa, tugga tuggummin, bita på naglar, gnaga på gem och pennor kapsyler vad man nu har för egenheter.. Så tjao.. suck on.

Men du kan nog aldrig förvänta dig att det skulle ses som normalt i samhällets ögon, och nog nått man skall ta det lite varligt med att berätta för nya bekantskaper.

• Anonym (L)

Nån form av en fetisch som inte innehåller något sexuellt lr barn ??
    Just såna fetischer speglar ofta sig i barndomen, den orala fasen.
    Just att ha en napp eller ett ex ett finger i munnen skapar/formar en trygghet som amn senare relaterar till just nappen eller fingret.. de upphör med tiden eller så stannar de föraltid.
    Det är till samhällets egna oskrivna regler helt onormalt men så länge du mår bra så är de helt ok!

• plast killen

bara för att nån gillar nappar så e de inte så att man gillar barn,de e ju som om dom som gillar hårda tag och smisk skulle då automatiskt vara potensiella våldtäksmän. sug vidare i lugn och ro

• murderdoll13

Skulle vara gött att suga på en napp.

• plast killen
    murderdoll13 skrev 2011-03-31 18:17:49 följande:
    Skulle vara gött att suga på en napp.
    vilken färg vill du ha på den? *LER*
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen